کسب رتبه اول کشوری توسط شهرستان گمیشان در جشنواره تدریس حضوری درس ریاضی

گرگان (پانا) - فرهنگی گمیشانی در جشنواره تدریس حضوری درس ریاضی رتبه اول کشور را کسب نمود.

کد مطلب: ۸۴۷۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری توسط شهرستان گمیشان در جشنواره تدریس حضوری درس ریاضی

خانم وحیده سلیمانی دبیر ریاضی شهرستان گمیشان در چهاردهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر حضوری در مرحله کشوری رتبه اول را کسب کرد.

کلته معاون آموزشی و پژوهشی شهرستان گمیشان ضمن تقدیر و تشکر بابت این موفقیت بزرگ عنوان کرد: چهاردهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس در متوسطه نظری که به میزبانی استان اصفهان در راستای اجرای راهکار 7-11 سند تحول بنیادین برگزار شد، دبیر ریاضی شهرستان گمیشان خانم وحیده سلیمانی در تدریس حضوری درس ریاضی پایه دهم رتبه اول کشوری را کسب کرد.

وی ادامه داد: بنده این موفقیت بزرگ را به خانم سلیمانی و همکاران گروه درسی ریاضی تبریک می گویم. کلته ادامه داد: شیوه تدریس خوب دبیران تضمین کننده یادگیری دانش آموزان است و استفاده از شیوه های نوین در شکوفایی استعداد ها و تقویت مهارت ها و قابلیت ها نقش بسزایی دارد .

معاون آموزشی و پژوهشی شهرستان گمیشان ادامه داد: یکی از اساسی ترین مسائل تعلیم و تربیت ، توجه به شیو های نوین و کاربردی در تدریس است و اگر محتوای آموزشی با بهترین روشها تدریس نشود کار آمد نخواهد بود زیرا متون آموزشی در همه جا یافت می شود اما راهبردها و شیوه های تدریس خوب توسط دبیران می توانند تضمین کننده یادگیری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار