مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد: راه توسعه هر جامعه از آموزش و پرورش می‌گذرد

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همکاران وی دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۴۶۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد: راه توسعه هر جامعه از آموزش و پرورش می‌گذرد

رزا درسنی، با تشکر از فعالیت‌های همکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد می‌تواند کمک حال ما باشند و ما استقبال میکنیم که با یک برنامه ریزی منسجم ،از موازی کاری ها جلوگیری شود.

وی افزود: آموزش و پرورش طیف وسیعی را تحت پوشش خود قرار میدهد و دستگاه تاثیر گذاری در جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه در ادامه افزود: آموزش و پرورش دستگاهی است که متولی فرهنگ جامعه است و از جمله نهاد هایی است که نگاه صرف آموزشی باید از آن گرفته شود و به نهاد فرهنگی اجتماعی تبدیل شود که مولد سرمایه اجتماعی برای جامعه باشد .

درسنی تصریح کرد: هرچه سطح علم، آگاهی و سواد در جامعه ارتقا پیدا کند، توسعه به همراه دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: راه توسعه هر جامعه ای از آموزش و پرورش میگذرد .

رزا درسنی ضمن اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه اذعان داشت :در حد توان،تلاشمان را در جهت کنترل آسیب های موجود انجام میدهیم تا بتوانیم در مراحل بعدی به کاهش میزان آن ها بپردازیم.

وی در ادامه به برنامه ریزی ویژه برای دانش آموزان اشاره نمود و تاکید کرد: باید فعالیت های فرهنگی تربیتی خاصی به ویژه برای دختران که در آینده مادرانی خواهند بود که در سرنوشت خانواده بسیار تاثیر گذار هستند،تدبیرشود.

محمدزاده رئیس کمیته امداد منطقه یک مشهد ضمن تبریک انتصاب و خیر مقدم به رزا درسنی رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد مقدس ،هدف از این نشست را استفاده از تجربیات آموزش و پرورش در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان ،آموزش های فرهنگی آنان و کمک به دانش آموزان محرم عنوان کرد.

علی مردانی معاون هماهنگی و مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه سه از خدمات و حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: آنچه امروز جامعه و مخصوصا مخاطبین کمیته امداد امام رحمه ا...نیازمند آن میباشد ، خدمات فرهنگی است و خدمات اقتصادی در درجه دوم اهمیت قراردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار