پیشنهاد استاندار تهران به شهرداری

مطالعات طرح جامع شهر تهران از طریق یک شخصیت حقوقی پیگیری شود

تهران (پانا) - استاندار تهران در جلسه شورای ترافیک استان گفت شرکت مطالعات شهرداری تهران در مدت مشخص طرح جامع شهر تهران را ازطریق شخصیتی حقوقی که پاسخگو باشد پیگیری کند.

کد مطلب: ۸۴۶۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مطالعات طرح جامع شهر تهران از طریق یک شخصیت حقوقی پیگیری شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در جلسه شورای ترافیک استان تهران با اشاره به این پیشنهاد که شهرداری تهران برای طرح جامع شهر تهران مشاوری در نظر بگیرد، گفت: شخصیتی حقوقی که می‌تواند یک شرکت باشد با تصمیم شهرداری انتخاب شده تا مطالعات انجام شده درباره طرح جامع شهر تهران را بررسی و در نهایت مطالعه نهایی را برای تصویب در شورای ترافیک شهر و استان تهران ارائه دهد.

در ادامه محسن پورسید آقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه مطالعات شهری بر مبنای مدل‌های عرضه و تقاضا در موضوعات مختلف شهری انجام می‌شود، افزود: در مطالعاتی در سال ٧٢ ، ١٧٥ هزار فرم از طریق مدارس برای جمع‌آوری اطلاعات پایه برای مطالعات شهر تهران توزیع شد.

وی ادامه داد: اطلاعات جمع‌آوری شده سال‌هاست به دست آمده و لازم است تیمی ارزیاب این اطلاعات را مورد مطالعه قراردهد و با احیای شرکت مطالعات جامع شهر تهران این مشکل مرتفع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار