فقط ۱۱درصد مصارف شهرداری ثبت شده‌اند

تهران(پانا)-رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری گفت: فقط ۱۱ درصد مصارف شهرداری ثبت شده اند، این در حالی است که شعار شورای پنجم شفافیت است اما در حوزه فعل و انفعالات شهرداری شفافیت اعمال نشده است.

کد مطلب: ۸۴۶۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فقط ۱۱درصد مصارف شهرداری ثبت شده‌اند

زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت:در گزارش آمده که فقط ۱۱درصد مصارف صورت گرفته ثبت شده است، این در حالی است که شعار شورای پنجم شفافیت است اما در حوزه فعل و انفعالات شهرداری شفافیت اعمال نشده است. این ۱۱درصد بیشتر نزدیک به صفر است تا ۶۰یا ۱۰۰درصد و شهردار تهران راجع‌به این موضوع باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: شش ماهه اول سال فصل درآمدزایی شهرداری است. همیشه در نیمه دوم سال تحقق درآمد کم‌تر است اما شهرداری فقط ۴۹درصد تحقق بودجه داشته و منفی ۵۲درصد کسری داشته است. این موضوع باید در جلسه‌ای با شهرداران و مسئولان مالی بررسی شود و اگر لازم است اصلاحیه‌ای در بودجه صورت گیرد.

به گفته صدراعظم نوری عملکرد سرمایه‌ای، دارایی و عمرانی شهرداری نیز قابل دفاع نیست و شهرداری در این مدت فقط توانسته حقوق ۶۸هزار کارمند خود را پرداخت کند و هیچ اقدام دیگری در زمینه‌های دیگر انجام نداده و اگر به همین آهنگ پیش برویم، قطعا با مشکل برخواهیم خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار