فرمانده انتظامی استان اردبیل:

جرایم سازمان‌یافته در استان اردبیل وجود ندارد

اردبیل (پانا) - فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: خوشبختانه در استان اردبیل ما شاهد جرایم سازمان‌یافته نیستیم و این حاکی از امنیت و آرامش موجود در استان اردبیل است.

کد مطلب: ۸۴۶۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جرایم سازمان‌یافته در استان اردبیل وجود ندارد

سردار حسین عبدی در جلسه بررسی فعالیت‌های نیروی انتظامی در برخورد با جرایم و مواد مخدر در اردبیل اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده در راستای برقراری نظم و امنیت در استان در حال حاضر اردبیل از جمله استان‌های امن در کشور به شمار می‌رود که تداوم و استمرار این مهم همواره در اولویت است .

وی با اشاره به عمده جرائمی که در استان رخ می‌دهد افزود: خوشبختانه در استان اردبیل ما شاهد جرائم سازمان‌یافته نیستیم و این حاکی از امنیت و آرامش موجود در استان اردبیل است .

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به آمارهای مربوط به مواد مخدر و کشفیات آن بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش کشفیات به میزان 125 درصد بودیم .

عبدی با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه قاچاق کالا استان اردبیل وضعیت مطلوبی داشته و از مناطق قاچاق‌خیز کشور به شمار نمی‌رود گفت: امسال میزان کشفیات کالاهای قاچاق در استان اردبیل 42 میلیارد ریال بوده است .

وی پیشگیری از قتل و برخورد با عاملان این گونه جرائم را که سبب ناامنی در جامعه می‌شود از مهمترین برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: از جمله جرائمی که مورد توجه پلیس بوده و برخورد با آن در اولویت است نزاع و درگیری دسته‌جمعی بوده و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود .

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به رتبه 22 استان اردبیل در سطح کشور در زمینه نزاع و درگیری اظهار کرد : تنها 6 درصد از نزاع و درگیری که در استان وجود دارد مربوط به جرم اولویت‌دار پلیس به عنوان نزاع دسته‌جمعی است و بقیه موارد نزاع و درگیری کوچک و خرد است .

عبدی در مورد میزان سرقت در استان بیان کرد: از سرقت‌هایی که در سطح استان رخ می‌دهد 78 درصد مربوط به سرقت‌های خرد و کوچک بوده که اغلب توسط افراد معتاد انجام می‌شود اما در بحث سرقت‌های سازمان‌یافته و کلان اردبیل کمترین آمار را دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار