کشف یک میلیارد و 850 میلیون ریال لوازم خانگی احتکار شده در ساوه

اراک(پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف 449 دستگاه لوازم خانگی احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 850 میلیون ریال در انبار یک واحد صنفی در عملیات پلیس این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۴۶۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف یک میلیارد و 850 میلیون ریال لوازم خانگی احتکار شده در ساوه

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، پرویز اسدی افزود: مأموران پلیس شهرستان ساوه در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار لوازم خانگی مورد نیاز شهروندان در انبار یک واحد صنفی در این شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: روز گذشته ، پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، انبار واحد صنفی مذکور شناسایی و در بازرسی مأموران از آن تعداد 449 دستگاه لوازم خانگی از قبیل آبگرمکن، پکیج، حوله خشک کن و رادیاتور احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به ارزش یک میلیارد و 850 میلیون ریالی کالاهای کشف شده در این انبار بیان داشت: فرد محتکر پس از تشکیل پرونده، برای سیر قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اسدی با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان وظیفه شناس خواست تا در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی مورد نیاز مردم، مراتب را به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدام های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار