معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

کسب ۷ عنوان برتر کشوری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان خوزستانی

اهواز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان از کسب چهار رتبه اول، دو رتبه سوم و یک رتبه دوم چهارمین جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان خوزستانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۷ عنوان برتر کشوری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان خوزستانی

جمشید کمایی در حاشیه استقبال از دانش آموزان برتر جشنواره نوجوان خوارزمی اظهار کرد: ۳۳۰ دانش آموز متوسطه اول از سراسر کشور در قالب ۶ محور جشنواره در مشهد مقدس با یکدیگر به رقابت پرداختند و صبح روز شنبه ۲۷ مردادماه با حضور معاون وزیر از نفرات برتر تجلیل شد.

وی با بیان اینکه در نهایت ۳۲۰ دانش آموز از سراسر کشور در هفت بخش مختلف این جشنواره حائز رتبه های برتر شدند، خاطرنشان کرد: در محور پژوهش محمد امین توتونچیان و محمد سام میشانی فرد از دبیرستان سمپاد شهید بهشتی موفق به کسب رتبه اول این جشنواره کشوری شدند. همچنین در محور زبان انگلیسی پارسا حائری، علی قشقایی و محمد رضایی از دبیرستان نمونه دولتی شهید مجدزاده موفق به کسب رتبه اول شدند.

کمایی با برشمردن سایر رتبه های برتر کسب شده توسط دانش آموزان خوزستانی، تصریح کرد: در محور علوم آزمایشگاهی امیرکسری شاهین زاده و علی حاجی زاده از دبیرستان سمپاد شهید بهشتی ۱ اهواز موفق به کسب رتبه دوم این دوره از رقابت ها شدند. در محور دست سازه نیز آیدا خندانی و سارا سنایی از دبیرستان دکتر عادلی بهبهان توانستند رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان در ادامه بیان کرد: در محور ادبیات فارسی عارف صفارزاده دانش آموز دبیرستان شاهد فجر شوش موفق به کسب عنوان سومی این جشنواره کشوری شد.

وی در پایان گفت: در دو محور بازارچه و کارآفرینی به ترتیب دبیرستان های استعدادهای درخشان فرزانگان دزفول و فرزانگان ناحیه ۲ اهواز موفق به کسب رتبه اول کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی شدند.

گفتنی است؛ در استان خوزستان مرحله اول جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت ۲۱۴ هزار دانش آموز متوسطه اول برگزار شد که از این تعداد ۳۳۰ دانش آموز به مرحله استانی این رقابت ها راه یافتند.

شایان ذکر است در نهایت ۱۴ دانش آموز خوزستانی به مرحله کشوری راه یافتند. این رقابت ها با کسب ۷ عنوان برتر کشوری توسط دانش آموزان خوزستانی به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار