مراسم تجلیل از یادگاران جنگ

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی: تجلیل از آزادگان نباید به یک روز خاص اختصاص داشته باشد

تبریز (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه برای تجلیل از مقام والای ایثار و فداکاری آزادگان نباید به یک روز خاص اختصاص داشته باشد گفت: رسیدگی به امورات و مشکلات آزادگان ایثارگر و جانباز وظیفه همه دستگاه های ذی ربط در تمام ایام سال است.

کد مطلب: ۸۴۶۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در  آذربایجانشرقی: تجلیل از آزادگان نباید به یک روز خاص اختصاص داشته باشد

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم در آیین تجلیل از ۳۰۰نفر از ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز فرهنگی و فرزندان شاغل در آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز در دبستان حضرت خدیجه (س) گفت: دشمنان امروز با عملیات روانی و فشار اقتصادی بدنبال ایجاد فاصله بین مردم با مسئولان هستند.

وی اظهار کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشور ما مرهون رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت، هوشیاری ملت و مدیون خون شهدا، ایثارگری جانبازان و صبر آزادگان است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۹ماه با توطئه های مختلف ازجمله تحریک اقوام و انواع ترورها و... بدنبال به شکست دادن انقلاب بودند ولی با هوشیاری ملت ایران تمامی این توطئه ها خنثی شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه افزود: از جمله اهداف شوم دیگر دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی طرح تجزیه ایران و تسلط بر نفت منطقه بود که تمامی این توطئه ها با رهبری هوشیارانه امام خمینی (ره)، ایثارگری جانبازان، جانفشانی شهدا، صبر آزادگان خنثی شد.

۱۰درصد مدیران مدارس دولتی آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز جانباز و آزاده هستند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز نیز در این مراسم تصریح کرد: در آیات قرآنی خداوند تاکید کرده که اجازه تسلط کافران بر مسلمانان را نخواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین لطف ا..پور گفت: با افتخار اعلام می کنم که ۱۰درصد مدیران مدارس دولتی آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز جانباز و آزاده هستند.

در پایان این مراسم از ۳۰۰نفر از جانبازان و آزادگان سرافراز فرهنگی و همچنین خواهران و برادران و فرزندان شاغل در آموزش وپرورش ناحیه یک تبریز با اهدای لوح سپاسی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار