نویسنده کتاب های کودک و نوجوان:

فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهیم

قم (پانا)- کارگاه آموزشی مربیان جام باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان برای آموزش ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فعالیت های مشارکتی و رقابتی در میان دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۶۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهیم

دومین کارگاه آموزشی مربیان جام باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان استان قم صبح دیروز با گردهمایی مسئولان کانون های فرهنگی، معلمان و نویسندگان کتاب های کودک و نوجوان در طبقه سوم مجتمع تجاری صفائیه برگزار شد.

به گفته گیتی صفرزاده نویسنده کتاب کودک و نوجوان،کارگاه آموزشی مربیان سومین سال متوالی است که در استان ها تهران ،نیشابور و ... برگزار می شود و کسانی که در این دوره آموزشی شرکت می کنند ،می توانند برای ترغیب همه رده های سنی به مطالعه، باشگاه ایجاد کنند و مهارت های آموخته شده را به دیگران یاد بدهند.

وی افزود: علت نام گذاری جام باشگاه کتابخوانی ایجاد فعالیت مشارکتی همراه با رقابت است اما رقابت باید به گونه ای باشد که هیجان و میل خواننده را به مطالعه کتاب و دانستن بیشتر افزایش دهد.
در ادامه صفرزاده و خلیفی یکی دیگر از نویسندگان کتاب های کودک و نوجوان به آموزش مهارت ها و اقدامات لازم برای تاسیس باشگاه پرداختند.
وی درباره اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر خبر داد و بیان کرد:در سال گذشته کسانی که در کارگاه شرکت داشتند ،با همکاری با دیگر ارگان ها توانستند 20باشگاه در سراسر استان و مدارس بر پا کنند.

گفتنی است: این کارگاه به منظور آموزش ترویج فرهنگ کتابخوانی تا 28مرداد ماه برپا خواهد بود.

/فائزه صادقی مطلق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار