مدیرکانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر(عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

فرهنگیان بسیجی آذربایجان غربی به مشهد مقدس اعزام می شوند

مدیرکانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر(عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اعزام 80 نفر از بسیجیان فرهنگی به مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان بسیجی آذربایجان غربی به مشهد مقدس اعزام می شوند

عباس زاده در گفت و گو با خبرگزاری پانا به اعزام فرهنگیان و همکاران بسیجی عضو کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر (عج) به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: به همت و مساعدت های مدیر کل آموزش و پرورش استان و فرمانده سپاه شهداء ، تعداد 80 نفر از بسیجیان فرهنگی طی 2 کاروان زیارتی به مشهد مقدس اعزام میشوند.

وی گفت: نخستین کاروان بسیجیان فرهنگی آموزش و پرورش استان که متشکل از همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان می باشند، 31 مرداد ماه و دومین کاروان اعزامی 4 شهریور ماه عازم مشهد مقدس خواهند شد.

عباس زاده در رابطه با هدف این برنامه زیارتی نیز گفت: قدردانی از زحمات و فعالیت های ارزشمند بسیجیان فرهنگی و همچنین تقویت روحیه همدلی میان همکاران از جمله مهمترین اهداف این حرکت فرهنگی است.

وی گفت: حمایت های مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان از برنامه های بسیج ستودنی است و نگاه بسیار خاصی را به این حوزه داشته و دارند.

عباس زاده افزود : برنامه های فرهنگی کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر(عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و برنامه ریزی های خوبی را با حمایت های مجموعه سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا و آموزش و پرورش استان انجام داده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار