گیلان نایب قهرمان مسابقات تکواندو ناشنوایان کشور شد

رشت(پانا)-تیم تکواندو ناشنوایان گیلان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های کشور شد.

کد مطلب: ۸۴۶۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
گیلان نایب قهرمان مسابقات تکواندو ناشنوایان کشور شد

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان اظهار داشت: در جریان مسابقات تکواندو ناشنوایان کشور که جمعه شب در تهران پایان یافت، تیم گیلان پس از اصفهان در مقام دوم قرار گرفت.
کریم لیاقت جو افزود: بر این اساس و در پایان این رقابت ها ، تکواندوکاران شایسته گیلانی موفق به کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز رقابت های ناشنوایان قهرمانی کشور شدند.
وی ادامه داد: در جریان این رقابت ها و در بخش مبارزه مسابقات تکواندو ناشنوایان کشور، در وزن 58- کیلوگزم ، مرتضی رضاصفت از گیلان موفق به کسب عنوان وم و مدال نقره این وزن شد.
وی بیان کزد: همچنین در وزن 80- کیلوگرم داریوش حسنی و در رقابت های وزن 80+ کیلوگرم حسین غلام نژاد از استان گیلان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز رقابت های تکواندو ناشنوایان کشور شدند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های بخش پومسه نیز ، حسین کرمی از استان گیلان با درخشش توانست مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
لیاقت جو اضافه کرد: در رقابت های تکواندو قهرمانی ناشنوایان کشور ، با حضور زبده ترین ورزشکاران این بخش از استان های مختلف در سالن ورزشی کبکانیان تهران با هم به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار