فرماندار نظرآباد مطرح کرد: لزوم مبارزه جدی با مواد مخدر در راستای حفظ سلامت جامعه

نظرآباد (پانا) - فرماندار نظرآباد از مبارزه جدی با مواد مخدر در راستای حفظ سلامت جامعه و در امان بودن از آسیب های اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار نظرآباد مطرح کرد: لزوم مبارزه جدی با مواد مخدر در راستای حفظ سلامت جامعه

محمدرضا فلاح نژاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد در خصوص مبارزه جدی با مواد مخدر اظهار کرد: شناسایی آلوده ترین مناطق شهرستان در موضوع توزیع مواد مخدر، ساماندهی اصناف اطراف مدارس از فروش مواد دخانی همچون سیگار و... قبل از شروع سال تحصیلی، بازرسی های دقیق و امثال اینها از جمله مواردی هستند که باید حتما در موضوع مبارزه با مواد مخدر صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش موثر ادارات در این موضوع بیان کرد: کلیه مسئولین باید بر قوانین مرتبط با مواد مخدر و مسائل فرهنگی و اجتماعی تسلط کامل و کافی داشته و با هم افزایی در راستای مبارزه بیشتر در مبارزه با مواد مخدر گام بردارند.

فرماندار نظرآباد با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری ها در سطح شهر عنوان کرد: همچنین شهرداری نظرآباد نیز موظف است در جمع آوری قلیان های موجود در پارکها با هماهنگی نهادهای بهداشتی، فرهنگی، هنری و انتظامی در اسرع وقت اقدام نماید.

فلاح نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر مهدکودک ها ومداخلات ویژه درسطح محلات برروی والدین به دلیل اهمیتی که در شکل گیری شخصیت کودکان قبل از ورود به مدرسه دارند، برگزاری دوره های مختلف جهت آگاهی بخشی در شهر و روستا به شکل اجتماع محور برای دهیاران و تعامل سمن ها و تشکل های مردم نهاد با ادارات در راستای توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی ادارات سطح شهرستان همچون اداره تبلیغات اسلامی با مداحان و روحانیون، بخشداری ها با دهیاران و... نیز حتما باید در جهت مبارزه صد در صدی با مواد مخدر اجرا و عملیاتی گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار