معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان

مصاحبه پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی از اول شهریور آغاز می‌شود

گرگان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان از آغاز مصاحبه اختصاصی پذیرفته‌شدگان استان گلستان در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی از اول شهریور سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مصاحبه پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی از اول شهریور آغاز می‌شود

جلسه ستاد استانی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کمال‌لدین نظرنژاد،معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان در این جلسه اظهار کرد: مصاحبه اختصاصی و گزینش معرفی شدگان دو برابر ظرفیت مورد نیاز آموزش و پرورش(دانشگاه فرهنگیان) از روز پنجشنبه، 1شهریورماه97 لغایت روز شنبه 10 شهریور ماه97 در دو مرکز دانشگاه فرهنگیان گرگان (پردیس برادران و خواهران) انجام خواهد شد.

وی افزود: سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی استان گلستان 660 نفر است که نسبت به سال گذشته که 475 نفر بود، افزایش 5/1 برابری داشته است که از این تعداد، 264 نفر زن و 396 نفر مرد خواهند بود.

نظرنژاد ادامه داد: با توجه به نیاز شدید نیرو در دوره ابتدایی، سهمیه آموزگاری 385 نفر در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان در ادامه گفت: اسامی قبول شدگان دو برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی از فردا 29 مرداد ماه از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اعلام خواهد شد که در اطلاعیه ای که متعاقباً اعلام می گردد زمان حضور آنها برای مصاحبه مشخص خواهد شد.

نظرنژاد ادامه داد: در مصاحبه ای که صورت خواهد پذیرفت: بررسی ویژگی های جسمانی و انجام معاینات پزشکی، مصاحبه تخصصی مرتبط با شغل و بررسی و تطبیق مدارک به ویژه گواهی قبولی در دیپلم انجام خواهد شد.

وی داشتن حداکثر سن 22 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه(1/7/75 به بعد) و داشتن حداقل معدل کل 15 در دوره متوسطه دوم( معدل سه پایه اول و دوم و سوم) را جزء شروط اصلی برای پذیرفته شدگان عنوان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار