رئیس سازمان جهاد کشاورزی ‌گلستان

36 تن گوشت قرمز برای تنظیم بازار وارد گلستان می‌شود

گرگان (پانا) - با توجه به افزایش قیمت برای تنظیم بازار استان گلستان، گوشت گرم و مرغ تازه با قیمت مناسب وارد بازار می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۶۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
36 تن گوشت قرمز برای تنظیم بازار وارد گلستان می‌شود

مختار مهاجر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ‌گلستان با اشاره به برنامه های این سازمان برای ثبات در بازار مرغ و گوشت در استان اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت برای تنظیم بازار استان گلستان، گوشت گرم و مرغ تازه با قیمت مناسب وارد بازار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تیر ماه بیش از8.5 میلیون جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان گلستان انجام شده، تاکید کرد: نگرانی در تامین مرغ نداریم و در حال حاضر روزانه 550 تن مرغ در کشتارگاه‌های استان گلستان کشتار می‌شود که از این میزان 350 تن به استان تهران و بقیه در استان گلستان مصرف می‌شود و یا به استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ در کشور و به تبع آن در استان گلستان، تصمیماتی اتخاذ شد که از جمله توزیع مرغ منجمد با قیمت 6500 تومان است که در فروشگاه‌هایی عرضه مواد پروتئینی استان گلستان در حال انجام است.

مهاجر خاطرنشان کرد: تصمیم جدید هم در جلسه تنظیم بازار گلستان گرفته شد که براساس آن قرار شد مرغ گرم با قیمت 9400 به بازار عرضه شود تا قیمت مرغ متعادل باقی بماند و در این راستا عرضه آن از امروز در سراسر استان آغاز شد.

رئیس جهاد کشاورزی استان گلستان همچنین از توزیع گوشت گرم به استان خبر داد و افزود: 36تن گوشت گرم با قیمت مناسب به بازار وارد می‌شود تا قیمت این کالای مصرفی مردم هم متعادل شود.

مهاجر اشاره‌ای هم به تامین گوشت عید قربان کرد و تصریح کرد: 111 هزار راس دام سبک، 15 هزار راس دام سنگین و 500 نفر شتر در استان گلستان برای برگزاری مراسم عید قربان مهیا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار