فرماندار بندرگز

کالای قاچاق سنگین ترین ضربه ها را به تولید و اشتغال می زند

گرگان (پانا) - سنگین ترین ضربات به تولید و اشتغال ناشی از ورود کالای قاچاق است.

کد مطلب: ۸۴۶۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کالای قاچاق سنگین ترین ضربه ها را به تولید و اشتغال می زند

"حسین احمدی" در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرگز در سال 97 افزود : یکی از چالش های ما در اجرای اقتصاد مقاومتی قاچاق کالا است که تولید و اشتغال را تهدید کرده است.

وی ضمن تقدیر از عملکردکمیسیون در کنترل و مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان گفت : با وجود تلاش های انجام شده اما هنوز با اهداف اصلی در این بخش فاصله داریم.

این مقام مسوول بیان داشت : مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ارکان مهم تبیین اقتصاد مقاومتی و راه نجات کشور از تنش های اقتصادی است که بر این اساس اقدامات زیرساختی و اصلاحی از سوی دولت تدبیر و امید در این زمینه صورت گرفته است.

احمدی اظهار داشت : نیاز جامعه امروز ما فرهنگ سازی مصرف کالای با کیفیت و استاندارد ایرانی است که رونق تولید ملی ، اقتصاد کشور و اشتغال فرزندان این مرز و بوم را به همراه دارد و باید نشر این ارزش فرهنگی مورد توجه تمام دستگاه ها به عنوان ضرورتی مهم قرار گیرد.

فرماندار بندرگز تبلیغ خرید کالای ایرانی و مبارزه مستمر و هدفمند با روند قاچاق کالا را زمینه ساز فعال شدن کسب و کار دانست و تأکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا در این مقطع زمانی که زمینه ساز و احیاءکننده تولید است ، یک مبارزه جدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار