مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: افزایش میزان رضایت مندی مردم از آموزش وپرورش هدف است

تهران (پانا) - دومین نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رباط کریم با حضورمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و با محورساماندهی نیروی انسانی برگزارشد.

کد مطلب: ۸۴۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: افزایش  میزان رضایت مندی مردم از آموزش وپرورش هدف است

در این جلسه عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بااشاره به‌اینکه رباط کریم به‌لحاظ کمبود نیروی انسانی و رشد دانش‌آموزی به‌عنوان یکی از پر چالش‌ترین مناطق استان شمرده می‌شود، تاکید کرد: نگاه ما به این شهرستان به‌صورت ویژه است و باید با تعامل و همفکری به‌دنبال راه حل مناسب و قانونی برای تامین نیروی انسانی در این منطقه باشیم.

وی در ادامه باتاکید بر اولویت کلاس درس در پروژه مهر امسال اظهار کرد: ما باید با جدیت تمام میزان رضایت مندی مردم از آموزش و پرورش را بالا ببریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در یک سیستم باید کلیه عوامل به‌صورت هماهنگ عمل کنند، تصریح کرد: کلاس درس برای ما مهم است و اولویت اصلی ماست، چرا که شاخص سنجش، کلاس درس است و باید با استفاده ازتمامی ظرفیت ها دراول مهرکلاس بدون معلم نداشته باشیم.

فولادوند باتاکید بر بالا بردن سطح کیفیت آموزشی و استفاده از نیروهای باتجربه در پایه دوازدهم، یادآور شد: تقویت و بازسازی مدارس خیرساز به‌وسیله خیران، تداوم آموزش خانواده و ارتباط موثر با مدرسه، توزیع به موقع کتب درسی، رضایتمندی اولیاء به‌هنگام ثبت نام، تقویت درآمدزایی، تفویض اختیار، آموزش و نظارت بر عملکرد مدیران و نقدپذیر بودن عوامل ستادی در ادارات از جمله مباحثی است که به شکل کاملا جدی باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار