طی پیامی؛

سرلشکر باقری درگذشت مادر شهید «اصغر قجاوند» را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مادر سردار شهید اصغر قجاوند، از فرماندهان اطلاعات عملیات دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۸۴۶۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکر باقری درگذشت مادر شهید «اصغر قجاوند» را تسلیت گفت

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مادر سردار شهید اصغر قجاوند، از فرماندهان اطلاعات عملیات دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

درگذشت بانوی پرهیزکار و مؤمنه جلیل القدر، مادر گرامی سردار رشید سپاه اسلام شهید اصغر قجاوند از فرماندهان دلاور و هوشمند اطلاعات عملیات دوران دفاع مقدس موجب تأثر و تألم گردید.

تردیدی نیست تلاش های آن مادر ارجمند که با تأسی به بی بی دو عالم حضرت صدیقه زهرا (س) فرزندانی رشید، مجاهد، انقلابی و ولایتمدار چون شهید قجاوند ـ که برای همیشه در تاریخ مقاومت و فداکاری ایران زمین خواهند درخشید ـ تربیت کرد، برای همیشه در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و جامعه زنان ایرانی را به تمسک فرامی‌خواند.

اینجانب این مصیبت جانسوز را به بیت شریف قجاوند و آحاد ارادتمندان به خانواده های معظم شهداء تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه اطهر (س) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار