واکنش شهردار تهران به تایید مصوبه منبع به‌کارگیری بازنشستگان: موظف به اجرای قانون هستیم

تهران (پانا) - شهردار تهران گفت اگر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس تایید نهایی شود همه موظف به اجرای قانون هستیم و باید از آن اطاعت کنیم.

کد مطلب: ۸۴۶۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش شهردار تهران به تایید مصوبه منبع به‌کارگیری بازنشستگان: موظف به اجرای قانون هستیم

سید محمدعلی افشانی در جریان بازدید از روند پیشرفت تونل آرش-اسفندیار در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره طرح ممنوعیت استفاده از بازنشستگان گفت: این طرح فعلا برای اصلاح به مجلس شورای اسلامی فرستاده شده و در صورتی که تایید نهایی شود، همه موظف به اجرای آن هستیم و از قانون اطاعت می کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه تونل آرش-اسفندیار گفت: طول این تونل ۱۴۰۰ متر است و از سمت شرق اتوبان مدرس به سمت بزرگراه آیت‌الله هاشمی کشیده شده و۲۴۰ میلیارد تومان هزینه آن شده است. شهرداری تهران ۱۹۰ میلیارد تومان از هزینه‌های این تونل را پرداخت کرده و امیدواریم تا قبل از شروع سال تحصیلی این پروژه به بهره‌برداری برسد.

شهردار تهران همچنین در بازدید از پروژه دوربرگردان نلسون ماندلا بر روی اتوبان شهید مدرس گفت: این پروژه دسترسی مدرس جنوب به مدرس شمال و خیابان الهیه را آسان می‌کند. در حالی که هم‌اکنون اگر خودروها از بزرگراه مدرس جنوب بخواهند به منطقه الهیه بروند باید ۱.۵ کیلومتر پایین‌تر به دوربرگردان بعدی برسند. این پروژه ۲۲میلیارد تومان هزینه داشته و امیدواریم تا پایان شهریور افتتاح شود.

وی درباره تعیین تکلیف مدیرعامل یک بانک خصوصی متعلق به کلان شهرهای کشورگفت:‌ اعضای هیات مدیره معرفی شده و مراجع ذی‌صلاح در حال‌ بررسی صلاحیت آنها هستند، به محض این که اعضای هیات مدیره تعیین تکلیف شود در جلسه‌ای مساله مدیرعامل نیز رفع می‌شود.وی در خصوص سرانجام سایر پروژه‌ های عمرانی شهر تهران هم گفت: به زودی بازدیدی از خط ۶ مترو خواهم داشت و پس از آن می گویم چه تعداد پروژه‌ دیگر و چند ایستگاه افتتاح خواهد شد.

پروژه تونل ارتباطی آرش - اسفندیار هفتمین پروژه تونلی شهر تهران به شمار می‌آید، ارتباط خیابان آرش با بلوار اسفندیار را برقرار خواهد کرد. کل مسیر ۱۴۵۰ متری تونل اصلی نیز آماده اجرای روکش آسفالت است و متعاقب پیشرفت قابل ملاحظه اقدامات مربوط به نصب تجهیزات تاسیساتی، تعدادی از جت فن های موردنیاز برای راه‌اندازی سیستم تهویه تونل نیز نصب شده است.

پروژه دوربرگردان بزرگراه شهید مدرس- خیابان نلسون ماندلا(آفریقا) نیز از سال ۱۳۹۵ شروع شد و با وجود تمام مشکلات مالی و اعتباری در حال حاضر پروژه دوربرگردان مدرس-آفریقا وارد فاز نهایی شده و در مرحله آماده سازی برای انجام عملیات آسفالت و نصب هندریل و خط کشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار