با حضور ۲۶ تیم فوتبال؛

فستیوال مدارس فوتبال در اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - با حضور 26 تیم از شهرهای مختلف استان اردبیل فستیوال مدارس فوتبال زیر 12 سال در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۶۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فستیوال مدارس فوتبال در اردبیل برگزار شد

در مراسمی که در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: در این فستیوال 208 نفر از فوتبالیست‌های نونهال استان اردبیل در رده سنی زیر 12 سال باهم رقابت می‌کنند تا از بین آنها با نظارت مربیان و همچنین تیم‌های استعدادیابی 14 نفر انتخاب شوند .
صمد نوتاش خاطرنشان کرد: این 14 نفر به عنوان تیم منتخب مدارس فوتبال استان اردبیل در فستیوال مدارس فوتبال کشور حاضر خواهند شد تا با همراهی منتخبین سایر استان‌ها بتوانند توان خود را به نمایش بگذارند .
وی به فعالیت 30 مدرسه فوتبال به شکل قانونی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: تعداد محدودی مدارس فوتبال در این استان به شکل غیرقانونی فعالیت می‌کنند که با هماهنگی حراست اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال سعی در برچیدن بساط آنها داریم .
رئیس هیئت فوتبال استان گفت: این فستیوال به مدت دو روز برگزار می‌شود و نونهالان در قالب 26 تیم از شهرهای مختلف استان نظیر مشگین‌شهر، خلخال، پارس‌آباد، بیله‌سوار و ... حضور دارند .
نوتاش اهداف برگزاری این رویداد را پشتوانه‌سازی برای تیم‌های استانی و ملی در رده پایه با تکیه بر اصل برنامه تمرین و آماه‌سازی بازیکنان پایه اعلام و تصریح کرد: در کنار این امر تلاش می‌کنیم تا در همه شهرستان‌ها موضوع استعدادیابی بازیکنان پایه در فوتبال مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد .
وی یکی از مشکلات جدی رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال را نبود اسپانسرهای مالی بیان کرد و گفت: ما همچنان به حامی مالی در تقویت تیم‌های ورزشی فوتبال نیاز داریم و امیدواریم با همکاری خوب ورزش و جوانان بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم .
رئیس هیئت فوتبال استان اضافه کرد: قطعا خروجی این رویدادها به معرفی بازیکنان توانمند فوتبال و دعوت از آنها برای اردوی تیم‌های ملی پایه تبدیل خواهد شد و در این زمینه استان اردبیل یکی از استان‌های موفق در تربیت و تعالی تیم‌های پایه فوتبال محسوب می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار