رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خبر داد: استان البرز رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید

نظرآباد (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرک صنعتی نظرآباد برگزار شد، اعلام کرد: البرز هم اکنون با پرداخت بیش از 1430 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در بخش رونق تولید رتبه نخست کشور را داراست.

کد مطلب: ۸۴۶۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خبر داد: استان البرز رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید

همزمان با بازدید محمد علی نجفی استاندار البرز از سه واحد و طرح صنعتی در شهرک صنعتی نظرآباد، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز در دفتر این شهرک تشکیل و مسائل و مشکلات این شهرک مورد بحث و بررسی و مصوبات لازم انجام گرفت.

در این جلسه جهانگیر شاهمردادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با تشریح عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اظهار داشت: در سالجاری 58 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در البرز تشکیل شده که برای 358 پرونده مطروحه 455 مصوبه گذرانده شده است.

وی افزود: بیشتر موارد و مسائل مورد طرح واحدها شامل تسهیلات بانکی اعم از سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و استمهال و همچنین پرونده های مرتبط به امور مالیاتی، تامین اجتماعی، دستگاه های خدمات رسان و مواردی از این دست می باشد.

شاهمردای اظهار داشت: شخص آقای دکتر نجفی استاندار البرز در بیش از 90 درصد این جلسات حاضر بوده و دستورات صریح و قاطعی از طرف ایشان برای تسریع در رفع مشکلات واحدها صادر شده است.

این مسئول با اشاره به برخی ظرفیت های صنعتی و زیرساختی استان البرز خاطرنشان کرد: امروز حفظ و ارتقای این ظرفیت ها یک ضرورت غیرقابل اجتناب بوده و برای توسعه پایدار استان، بخش تولید یکی از فرصت های بی بدیل می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: هجمه های ناجوانمردانه دشمنان این کشور در بخش های مختلف که این روزها در حوزه تولید و اقتصاد نمود بیشتری یافته است نشان دهنده اهمیت کار و ضرورت عزم جدی مسئولان برای رفع موانع پیش روی است.

شاهمرادی در این جلسه از همکاری های سازنده مدیران بانکی و اجرایی استان در راستای عملیاتی کردن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، از اقدامات مثبت و کارگشای آن ها برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی البرز تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار