معاون پرورشی آموزش و پرورش سیرجان: شورای دانش‌آموزی شورای تصمصم گیری است

کرمان(پانا) - جلسه شورای دانش آموزی شهرستان سیرجان باحضور معاون پرورشی آموزش و پرورش سیرجان، مسئول سازمان دانش آموزی و جمعی از دانش آموزان شورای دانش آموزی سیرجان تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۴۶۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش سیرجان: شورای دانش‌آموزی شورای تصمصم گیری است

محمدجعفر نقوی گفت: شورای دانش آموزی از شوراهای مهم تصمیم گیری در زمینه های نحوه رشد، تربیت و پرورش استعدادها و توانایی های دانش آموزان است و سازمان دانش آموزی موظف است برنامه های کیفی و کمی با فعالیت های موثر و منطبق با سند تحول بنیادین را طراحی و اجرا نماید.

وی در این جلسه با بیان اینکه فعالیت های سازمان دانش آموزی در این شهرستان، مسیری مناسب برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است، اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته، در این بخش اقدامات بسیارخوبی اجرایی شده و خدمات مطلوبی هم در حوزه های مختلف به دانش آموزان عضو تشکل های مختلف سازمان دانش آموزی شهرستان ارائه می شود .

محمدجعفر نقوی در ادامه، برگزاری اردوهای ویژه دانش آموزان عضو سازمان را زمینه ای برای افزایش توانمندی و مهارت آموزی این قشر دانست و افزود: اینگونه فعالیت ها به ویژه در زمینه آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان نقش بسیار مثبتی ایفا کرده و در نهایت این آموزش ها به تربیت دانش آموزی مشارکت جو و مشارکت پذیر منجر می شود، ضمن اینکه قطعا حضور و فعالیت دانش آموزان استان در برنامه های پیش بینی شده تشکل هایی مانند پیشتازان، خبرگزاری پانا و ... زمینه بسیار مناسبی برای تربیت اجتماعی جامعه تحت پوشش ما شده است.

در ادامه جلسه طیبه سبحانی نژاد مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان سیرجان فعالیت های سازمان دانش آموزی را برای افزایش توانمندی و مهارت آموزی دانش آموزان مفید دانست و افزود: اینگونه فعالیت ها به تربیت دانش آموزی مشارکت جو و مشارکت پذیر منجر می شود.

وی گفت:تمرکز بیشتر بر فعالیت ها ،تقویت تشکیلات دانش آموزی و حمایت از این سازمان می تواند شکوفایی هر چه بیشتر سازمان دانش آموزی را به دنبال داشته باشد،از این رو ساماندهی فعالیت ها در حوزه سازمان دانش آموزی ضروری است.

سبحانی در ادامه افزود امسال برای اولین بار پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان پیشتاز دختر و پسر در سطح استان راه اندازی می شد که در این پایگاه ها کلاس های آموزش مهارت های تشکیلاتی برگزار می شود.

سبحانی نژاد حمایت مسئولین در برگزاری هر چه بهتر فعالیت های سازمان دانش آموزی که در راستای توانمند سازی دانش آموزان جهت پذیرش مسئولیت های اجتماعی که همان رسالت اصلی سازمان دانش آموزی است را ثمر بخش دانست.

خبرنگار سیرجان:سجاد هنردان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار