مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت پاکدشت برگزار شد

پاکدشت(پانا) - مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاکدشت با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندارشهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۶۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم  تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت پاکدشت برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاکدشت با حضور محمد قمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان در دفتر معاونت برنامه ریزی فرمانداری برگزار شد.
در این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات سید مهدی میرخانی تقدیر و حکم محمد علی جعفری به عنوان رئیس جدید این اداره به وی اهدا شد.

قمی در این مراسم اظهار کرد: ایجاد تحرک و پویاییی در نهادهای صنعتی ، معدنی وتجاری از طریق ارتقاء دانش فنی ، تعامل و ارتباط فعال با تشکل های غیردولتی و مردم نهاد، شناسایی و و ساماندهی واحدهاو طرح های صنعتی ، معدنی و تجاری منطقه ، ارتقاء نظام مهندسی صنعت و معدن همچنین تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزآوری، مورد تاکید است.

وی افزود: انتظار دارم با رعایت اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی کامل قوانین ومقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار