معاون آموزش ابتدایی کرمانشاه: آموزش و پرورش را با مهر آغاز کنیم

کرمانشاه (پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، صبح امروز با حضور در نشست هم‌اندیشی کارشناسان تکنولوژی و گروه‌های ابتدایی، در مرکز خانه معلم، کارگاه‌های آموزشی و شورای معلمان را یکی از برنامه‌های مهم گروه‌های آموزشی دانست.

کد مطلب: ۸۴۶۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی کرمانشاه: آموزش و پرورش را با مهر آغاز کنیم

ناهید فضلی، معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه با قدردانی و تشکر از زحمات همه همکاران، بر برنامه‌ریزی همه‌جانبه برای پروژه‌ی مهر 97 تاکید داشت و گفت: در پروژه‌ی مهر علاوه بر تجهیز فضای فیزیکی باید سعی کنیم برنامه‌ریزی لازم جهت حضور پرشور معلمان و دانش‌آموزان برای مهری با مهر و نشاط را رقم بزنیم. تشکیل شورای معلمان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معلمان یکی از برنامه‌های مهم گروه‌های آموزشی است.

وی افزود: شعار سال تحصیلی معاونت آموزش ابتدایی مدیر، رهبر برنامه درسی می‌باشد که می‌بایست همگی در تحقق این شعار تلاش کنیم که در مدارس ابتدایی برنامه‌ریزی درسی به خوبی طراحی، اجرا و ارزشیابی گردد.

در ادامه اکبر مرادی، رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی استان نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده را مورد بررسی قرار داده و نمون برگ تدوین برنامه عملیاتی جهت سال تحصیلی جدید توضیح داده شد.

نورالله حیدری رییس اداره ارزیابی و عملکرد استان با حضور خود در جمع کارشناسان بر اهمیت کار گروه‌های آموزشی تاکید داشته و گروه‌های آموزشی را قلب تپنده آموزشی دانست.

در پایان کارشناسان گروه‌های آموزشی به طرح سوالات خود پرداختند. سپس از منتخبین طرح‌های درس‌پژوهی، جشنواره جلوه‌گاه اثر و اندیشه، جشنواره جابر بن حیان، جشنواره فیلم رشد و جشنواره قصه‌گویی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار