سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سبد غذایی اقشار آسیب‌پذیر در شهریور ارائه می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد غذایی در بین طیف وسیعی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شهریورخبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سبد غذایی اقشار آسیب‌پذیر در شهریور ارائه می‌شود

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، انوشیروان محسنی بندپی با اعلام این خبر افزود: این سبد حمایتی شهریور سال جاری در بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و دیگر اقشار آسیب‌پذیر کشور توزیع خواهد شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اظهار کرد: بسته غذایی برای اقشار آسیب‌پذیر به پیشنهاد معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است که خوشبختانه دستور تامین منابع مالی این سبد از سوی سازمان برنامه و بودجه صادر شده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سبد مدنظر ضمن کامل‌بودن، تعداد جمعیت بیشتری از اقشار آسیب‌پذیر و طبقات ضعیف جامعه را شامل می‌شود. وی در ادامه با بیان اینکه سه درصد بازنشستگان کشور ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته بدون شک این دسته از افراد نیز در زمره دریافت‌کنندگان بسته مزبور خواهند بود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: امسال با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری و همین طور وضع حاکم بر اقتصاد مملکت افراد حداقل حقوق‌بگیر و زیر پوشش نهادهای حمایتی بیشتر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش دستمزد کارگران را در وضع فعلی در دستور کار خود دارد، یادآورشد: افزایش دستمزد نه ولی حمایت‌های اجتماعی مانند بحث برخورداری از بیمه تکمیلی و همینطور کمک‌های موردی در حال بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار