مسئول انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور: هیچ قشری از دانش آموزان نباید از دایره مسابقات دوومیدانی خارج بماند

اصفهان (پانا) - مسئول انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور تاکید کرد که هدف اصلی این انجمن آن است که هیچ قشری از دختران و پسران از دایره مسابقات دوومیدانی خارج نماند.

کد مطلب: ۸۴۶۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مسئول انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور: هیچ قشری از دانش آموزان نباید از دایره مسابقات دوومیدانی خارج بماند

عباس فتحی در حاشیه سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر مدارس کشور در شهرکرد در گفت‌وگو با پانا گفت: یکی از فعالیت‌های شاخص در این دوره، برگزاری مسابقات دوومیدانی استفاده از ابزارهای استاندارد مثل دستگاه فوتوفینیش و فالس استارت بوده است که در نتیجه آن رکورد دوندگان دقیق و قابل استناد شده است. نظم و انضباطی که حاکم بر مسابقات است می‌تواند دستاورد خوبی باشد. ما در نظر داریم که برای مسابقات آینده با همفکری فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و فدراسیون دوومیدانی و البته در صورت تامین اعتبار مالی، این مسابقات را به صورت لیگ برگزار کنیم. اگر نظر دوستان مساعد باشد ما مرحله اول را به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم، مرحله دوم را به صورت فینال و فقط یک دسته از هر گروه به فینال راه پیدا کنند که کیفیت مسابقات بالا باشد.
وی در ادامه افزود: ما در همین مسابقات ملی‌پوشان دانش آموزی را انتخاب و اردوهایی برای آنان برگزار می کنیم و نهایتا به مسابقات اعزام می‌شوند. دستاورد دوم که باید به دنبال آن باشیم ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگ میان انجمن دوومیدانی آموزش و پرورش و فدراسیون دوومیدانی است تا بتوانیم از ابزارها و توانمندی‌های یکدیگر استفاده کنیم.
مسئول انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور در ادامه گفت: از اقدامات دیگر برگزاری مسابقات فدراسیون دوومیدانی است که برای اولین بار به صورت لیگ‌های متفاوت در حال برگزاری است، ما لیگ‌های پیشتازان و نونهالان، لیگ امید، لیگ طلایی و نهایتا خود مسابقات قهرمانی کشور و مسابقاتی را که منجر به انتخاب ملی‌پوشان می‌شود، برگزار می کنیم و در واقع هدف اصلی این است که هیچ قشری از دختران و پسران از دایره مسابقات دو و میدانی خارج نماند.
فتحی اظهار رکرد: همچنین در نظر داریم برای دانش‌آموزانیکه تمایل به داوری و فعالیت در دیگر بخش‌های اجرایی مسابقات دارند، آموزش‌هایی در نظر بگیریم تا در آینده معلمان و مربیان صرفا ناظر باشند.

او با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که میان انجمن و فدراسیون دوومیدانی منعقد شده است تاکید کرد هدف این است که تیم ملی را محکم ببندیم و آن را قوی کنیم و حتما از ابزار و امکانات فدراسیون دوومیدانی هم استفاده خواهیم کرد.

مسئول انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور گفت: برای ما به سهولت قابل دستیابی است که با یک تیم قدرتمند وارد بازی‌های ملی و جهانی شویم.
فتحی در پایان افزود: اگر از لحاظ مالی تأمین شویم می‌توانیم تیم ملی خود را به کشورهای دیگر اعزام کنیم و حتی در آسیا و جهان جایگاه شایسته‌ای کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار