ارائه بیش از 10 عنوان خدمت از سوی خیران سلامت

زاهدان(پانا) - معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:خیران سلامت از ابتدای سال تا کنون بیش از 10 عنوان خدمت شامل ویزیت رایگان توسط متخصصان زنان زایمان، اعصاب و روان،تغذیه، اطفال، پزشکان عمومی، مشاوره خانواده، خدمت رایگان تشخیصی ودرمانی را ارائه داده اند.

کد مطلب: ۸۴۶۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ارائه بیش از 10  عنوان خدمت از سوی خیران سلامت

احمد بامری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف نظام سلامت ارائه آموزش های پیشگیرانه در راستای ارتقا شاخص های سلامت و سپس درمان است و در همین راستا تمام گروه های خیریه که به مناطق مختلف استان اعزام می شوند ابتدا به مراجعان در خصوص راهکارها پیشگیری از بیماری ها آموزش هایی ارائه می کنند و سپس به درمان می پردازند .

وی تاکید کرد: از تاریخ اعزام این تیم ها از ابتدای مرداد ماه تا کنون بیش از هزار و 200 نفر بیمار مراجعه کرده و از خدمات بهره مند شده اند .

بامری افزود: تقاضا داریم خیرین در این امر خدا پسندانه در کنار حوزه سلامت باشند تا بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارئه کنیم.

وی گفت: با هدف ترویج عدالت در سلامت ودسترسی مردم در روستاها ومناطق دور افتاده وارتقای سلامت دهان ودندان کلینیک های سیار دندان پزشکی به مدت یک ماه به شهرستانهای خاش و سراوان اعزام شدند .

خبرنگار دانش آموز / مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار