مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبد

دوره آموزش عملی «نماز کلید بهشت» برگزار شد

گرگان (پانا) - دوره آموزش عملی «نماز کلید بهشت» براساس دستورالعمل سازمان سوادآموزی و با هدف تعمیق فرهنگ صحیح خوانی نماز، با مشارکت ستاد اقامه نماز استان، ویژه آموزش دهندگان سوادآموزی و با حضور مدرسینی از حوزه علمیه استان گلستان و قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۶۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش عملی «نماز کلید بهشت» برگزار شد

فرج الله رزاقی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبد در شروع برگزاری دوره آموزشی طرح نماز کلید بهشت این شهرستان، توجه به اهمیت نماز و رعایت انجام آن توسط آموزش دهندگان، تاکید کرده و فراهم نمودن شرایط اقامه نماز و آموزش آن جزو رسالت آموزش و پرورش دانست.

در خاتمه با تبریک چهلمین سال پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلام، توجه به خدمات ارزنده انقلاب اسلامی ایران و مقایسه آن با قبل از انقلاب، که به برکت بنیانگذار انقلاب اسلامی و خون شهدا و مقام عظمای ولایت تحقق پیدا کرده است، معطوف نمود.

صفر علی سوسرائی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان در مراسم افتتاحیه دوره آموزش عملی «نماز کلید بهشت» ، ضمن خیر مقدم به مربیان و مدرسین حاضر در جلسه گفت: بی شک رسالت فرهنگی نهضت سواد آموزی و نقش و جایگاه نماز در زندگی افراد یکی از مهمترین اصول آموزش و پرورش می باشد و به همین منظور بنده یکی از باورهایم پایبندی به همین مبانی می باشد. وی همچنین با اشاره به سیره نبوی و جوهره رسالت نبی اکرم (ص) سواد آموزی را از مبانی اصلی دین مبین اسلام برشمرد.

امید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در بازدید دوره آموزش عملی «نماز کلید بهشت» به اهمیت نماز و جایگاه آن در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: هدف از تعلیم و تربیت درآموزش و پرورش تربیت انسان کامل در سایه اقامه نماز است و نماز مظهر عبودیت و بندگی مخلوق در مقابل خالق و خط سیر حرکت انبیاء درراه تعالی و رشد بوده است.

وی افزود: تصمیم آموزش و پرورش در جهت اشاعه اقامه نماز آگاهی بخشی و بیان اهمیت آن به آموزش دهندگان خصوصا دراین کارگاه عملی برای آموزش دهندگان سوادآموزی است تا بتوانیم گامی موثر در جهت ترویج و نهادینه کردن نماز درراستای سند تحول بنیادین برداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار