مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه:

آموزش و پرورش نیازمند جلب مشارکت،اصلاح رویکرد ها و تغییر ساختار هاست

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد گفت: امروز آموزش و پرورش بیش از هر زمان دیگری به جذب همکاری ها و مشارکت، اصلاح ساختارها ، اصلاح رویه ها،تغییر رویکردها و نگرش ها نیاز دارد.

کد مطلب: ۸۴۶۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نیازمند جلب مشارکت،اصلاح رویکرد ها و تغییر ساختار هاست

قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان در جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه که ظهر امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد عنوان کرد : قطار تعلیم و تربیت در حال حرکت است و هر تغییر و تحولی در این قطار اتفاق بیفتد باید همزمان با پیشبرد برنامه ها و اهداف باشد.

وی افزود : در حال حاضر تمرکز اصلی ما در آموزش و پرورش اجرای برنامه های مدنظر سند تحول بنیادین است و برای تحقق اهداف این مسیر به همکاری و مشارکت تمامی دستگاه ها نیاز داریم به گونه ای که امروز آموزش و پرورش بیش از هر زمان دیگری به جذب همکاری ها و مشارکت، اصلاح ساختارها ، اصلاح رویه ها،تغییر رویکردها و نگرش ها نیاز دارد.

خدابنده تفویض اختیار به مدارس را از اولویت های آموزش و پرورش در سال جدید خواند و عنوان کرد : قطعا این برنامه در نهایت به مدرسه محوری منجر خواهد شد و موجب می شود مدرسه به عنوان یک نهاد اجتماعی در جامعه مطرح شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد :کلاس درس بهترین مکان برای تحقق شعارها و اهداف سند تحول و معلم بهترین فرد برای تربیت دانش آموز در تراز این سند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار