رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد:

افتخارآفرینی پسران پیشتازان سازمان دانش آموزی استان سمنان در اردوی ملی 97

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، ضمن تبریک به پیشتازان سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت کسب رتبه سوم قهرمانی مسابقات مهارت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی کشور در رشته های صف جمع و رژه، از افتخارآفرینی پسران پیشتاز سمنانی در بین سایر استان های کشور در اردوی ملی پیشتازان در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی پسران پیشتازان سازمان دانش آموزی استان سمنان در اردوی ملی 97

محمدرضا عامریان ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای پیشتازان پسر استان سمنان، افزود: پیشتازان استان سمنان در اردوی ملی که با حضور بیش از 1200 دانش آموز از سراسر کشور برگزار شده بود، موفق به کسب رتبه سوم قهرمانی مسابقات مهارت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی کشور در رشته های صف جمع و رژه شدند.

وی تصریح کرد: این موفقیت و این درخشش در سایه برنامه ریزی و برگزاری اردوهای ناحیه ای و استانی به همراه ارائه آموزش های لازم توسط مربیان مجرب و کارآزموده میسر شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر اعضای کاروان قبل از اعزام خاطرنشان کرد: یکی از دلایل ممتاز بودن این رقابت ها، رویکرد گروهی آن است؛ چرا که در قالب یک گروه و تیم همه نقش دارند، در حالی که رقابت های فردی آسیب های خاص خود را دارد.

عامریان با بیان این که آموزش و پرورش به معنی عام کلمه متولی پرورش و تربیت فرزندان است و به دنبال رقابت های حرفه ای و انفرادی نیستیم، افزود: می خواهیم در این رقابت ها روحیه خودباوری، دستگیری، کمک و نوع دوستی آن ها تقویت شود.

وی با تاکید بر این که امروز روش های تدریس مبتنی بر کار گروهی است، ادامه داد: امروز شما سرمایه های ارزشمند و در مهارت هایی پنج گانه جزء سرامدان استان هستید که می توانید در کارهای گروهی و موقعیت های ویژه، اضطراری و کلاس درس به بهترین شکل فعالیت کنید.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، خطاب به دانش آموزان، آن ها را امانت هایی دانست و یادآور شد: حتی اگر حائز رتبه سوم نمی شدید، ذره ای از ارزشمندی شما کم نمی شد؛ چرا که نفس شما با همین هیبت و شخصیت برای ما عزیز است، هر چند کسب موفقیت نتیجه تلاش ها، عرق ریختن ها و... بوده است.

اردوی ملی پسران پیشتاز از 9 تا 15 مردادماه در اردوگاه باهنر تهران و با حضور بیش از 1200 دانش آموز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار