امام‌جمعه موقت اسلامشهر:

زمزمه‌های مذاکره آمریکا با جمهوری اسلامی ایران نشانه شکست تحریم است

اسلامشهر (پانا)-امام‌جمعه موقت اسلامشهر گفت: زمزمه‌های مذاکره آمریکا با جمهوری اسلامی ایران نشانه شکست تحریم است واینهاوقتی شکستی می‌خورند از مذاکره دم می‌زنند.

کد مطلب: ۸۴۶۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
زمزمه‌های مذاکره آمریکا با جمهوری اسلامی ایران نشانه شکست تحریم است

حجت‌الاسلام علی ‌قلی پوردرخطبه‌های نمازجمعه بیست وششم مرداد97 شهرستان اسلامشهر، با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی در رابطه با شنیدن زمزمه‌هایی مبنی بر مذاکره آمریکا و جمهوری اسلامی اظهار کرد: رهبری بارها فرمودند که ما با این‌ها مذاکره نمی‌کنیم واین زمزمه‌های مذاکره نشانه شکست تحریم است این‌ها وقتی شکستی می‌خورند از مذاکره حرف می‌زنند وما از مذاکره با آمریکا در مدت این ۴۰ سال چه دیدیم و آمریکا هر پیمانی ببندند روزی زیر آن می‌زنند.

امام‌جمعه موقت اسلامشهر با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب درخصوص اقدامات آمریکا دربرجام گفت:رهبری فرمودند این‌ها از ما نقد می‌گیرند و ما باید عمل می‌کنند و وعده نسیه می‌دهند و روزی می‌رسد که انسانی بی‌خرد جلوی چشم خبرنگاران امضای خود را پس می‌گیرد و از برجام خارج می‌شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه حجاج خانه خدا به دست مزدوران آل سعود تصریح کرد: همیشه یکی از رنج‌های مسلمانان از ناحیه این نوکر شیطان بزرگ بوده ، آل سعود چندین بار حجاج را در سال ۶۶ و در حادثه منا به خاطر بی‌کفایتی یا شیطنت به شهادت رساندند واکنون نیز می‌بینیم چه جنایت‌هایی را در یمن مرتکب می‌شوند ولی دنیا در مقابل این جنایت‌ها ساکت است به دلیل اینکه دستور آمریکا را عمل می‌کند و به سازمان ملل و شورای امنیت پول می‌دهد.

امام جمعه موقت اسلامشهر در رابطه با شرایط استجابت دعا تصریح کرد: یکی از شرایط استجابت دعا این است که انسان بداند نفع و ضرر در دستان خداست و به غیر خدا کسی نمی‌تواند به انسان نفع و ضرر برساندو وقتی انسان خدا را شناخت به عهدی که به خداوند داده باید عمل کند.

حجت‌الاسلام قلی پور ادامه داد: روزی و درآمد حلال ازجمله شرایط استجابت دعاست، در روایت است که بهترین دعا، دعایی است که از قلبی پاک باشدو اگر روزی و درآمد مشکل داشته باشد نمی‌گذارد دعا مستجاب شود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار