بازگشایی مرز خسروی منوط به توافق با عراق

تهران (پانا) -فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه امنیت زائران در مراسم اربعین حسینی(ع) خط قرمز پلیس است، گفته است که ناجا از تمام توان و ظرفیت خود برای تسهیل روند تردد و امنیت زائران درمراسم اربعین حسینی(ع) استفاده خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۴۶۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مرز خسروی منوط به توافق با عراق

به گزارش روابط عمومی ناجا، سردار حسین اشتری در چهاردهمین جلسه قرارگاه مرکزی اربعین حسینی(ع) با بیان اینکه برقراری امنیت در کشور از مهم‌ترین مطالبات مردم به شمار می‌رود، افزود: نیروی انتظامی از جمله سازمانی‌هایی است که بیشترین تماس را با مردم دارد و در طول سال میلیون‌ها خدمت به هموطنان ارائه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی باید مأمن امن مردم باشد، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر پلیس توانسته با اعتمادسازی، مشارکت مردم را در برقراری امنیت همراه و همگام سازد که نتیجه آن امنیت قابل قبولی است که امروز کشورمان در بین کشورهای همجوار از آن برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نزدیک شدن به ماه‌های محرم، صفر و کنگره عظیم اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: اربعین حسینی(ع) از جمله بزرگترین عملیات‌های خدمات‌رسانی پلیس به مردم به شمار می‌رود که از نظر کمی و کیفی تاثیر به سزایی در داخل و خارج از کشور دارد و از جمله مراسم‌های کم نظیر در بین کشورهای جهان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت زائران در اربعین حسینی(ع) برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهم و حیثیتی است و تاثیر جهانی دارد، خاطرنشان کرد: مراسم اربعین حسینی (ع) ریشه در اعتقادات مذهبی دارد و باید با تمام توان و ظرفیت در برگزاری هرچه باشکوهتر آن تلاش کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات به زائران در مرز خسروی خبر داد و گفت: در صورت توافق بین دو کشور به زائران اجازه تردد از این مرز داده خواهد شد.

فرمانده ناجا درحاشیه ششمین دوره همایش خانوادگی فرماندهان وپیشکسوتان ناجا نیز در خصوص همکاری مردم و اصناف برای پیشگیری از احتکار کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم گفت: امروز در تامین کالاها و اقلام مورد نیاز مردم هیچ مشکلی نداریم و آن دسته از افرادی که به دنبال منافع شخصی خود بوده و برخی از اقلام را احتکار می کنند، برای یاری مردم و مقابله با نقشه های دشمن همکاری کنند.

سردار اشتری اظهار داشت: وزارت صنعت و معدن و اتحادیه های مختلف، سامانه ای را تعریف کردند که کسانی که انبار دارند، اعلام کنند تا به مرور و در صورت نیاز آن اجناس به بازار تزریق شود.

وی گفت: کسانی هم که رعایت نکنند، بدانند ماموران نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی کار خود را با جدیت دنبال کرده و با اشرافی که دارند نخواهند گذاشت کالای مورد نیاز مردم احتکار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار