مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

رسالت اصلی معلم، پرورش روح و ارتقای فرهنگ در بین نسل‌هاست

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رسالت اصلی معلم و آموزش و پرورش را پرورش روح و ارتقای فرهنگ در بین نسل‌ها دانست.

کد مطلب: ۸۴۶۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصلی معلم، پرورش روح و ارتقای فرهنگ در بین نسل‌هاست

عبدالرضا فولادوند در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور در بخش دختران که امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد به نمایندگی از یک میلیون دانش‌آموز و ۴۷ هزار همکار فرهنگی به دانش‌آموزان حاضر در این دوره از جشنواره خیرمقدم گفت.

او افزود: «امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها و بارها در سخنان خود به ساخت انسانی فرهنگی تاکید داشته‌اند.»

فولادوند ادامه داد: «بخش اعظم ساخت انسان فرهنگی برعهده نظام آموزش و پرورش و معلمان است. رسالت اصلی معلم و آموزش و پرورش، پرورش روح و ارتقای فرهنگ در بین نسل‌هاست.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: «معلم در نظام آموزش و پرورش باعث انتقال فرهنگ و سرمایه فرهنگی است و نظام آموزشی می‌تواند مرکز توانمندی‌ها، عادت‌ها و سرمایه فرهنگی جامعه باشد.»

او افزود: «این سرمایه فرهنگی در جامعه مهم است لذا آموزش و پرورش با بالا بردن فرهنگ می‌تواند باعث توسعه فرهنگی در جامعه شود.»

فولادوند گفت: «رشد میزان آمار کتابخوانی و استقلال مردم از بهره‌مندی مراکز فرهنگی مانند کانون‌ها نیازمند زمینه‌سازی آموزشی است.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: «این جشنواره یک رویداد فرهنگی است که دانش‌آموز ضمن آموزش مهارت‌ها باهم رقابت سالم دارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار