اولین دربی فصل و تئوری‌ها برانکو برای فاصله‌گرفتن از استقلال در هفته چهارم لیگ

تهران (پانا) - هفته چهارم لیگ برتر ایران امروز با برگزاری چهار بازی به پایان خواهد رسید.

کد مطلب: ۸۴۶۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین دربی  فصل و  تئوری‌ها برانکو برای فاصله‌گرفتن از استقلال در هفته چهارم لیگ

هرچند مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر در اصفهان بین دو تیم همشهری در ورزشگاه فولادشهر و در دربی شهر اصفهان است، بی‌شک نگاه میلیون‌ها نفربه دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان خواهد بود؛ دیداری که برای پرسپولیسی‌ها هم می‌تواند با بردی تاریخی مقابل همراه باشد و هم اینکه اختلاف امتیازهای برانکو با شفر به 5 امتیاز افزایش دهد

تراکتورسازی تبریز - سایپا تهران / ساعت 19:45 / ورزشگاه یادگار امام تبریز

جان توشاک (ولز) - علی دایی (ایران)

آخرین بازی روبه‌رو: تراکتورسازی یک - سایپا 2

درباره بازی:

تراکتورسازی» شکست سنگین در تهران شیرینی خرید دو کاپیتان تیم ملی را برای تراکتورسازی تلخ کرده است، آنها در حالی آماده دومین میزبانی خود در فصل جدید می‌شوند که در دیدار قبل مقابل نساجی از داشتن تماشاگر محروم بودند اما در این بازی جان توشاک می‌تواند برای اولین بار ورزشگاه یادگار امام را با تماشاگر تجربه کند. نباید فراموشی کرد که تراکتوری‌ها که در فصل جدید برد را تجربه نکرده‌اند و در هفت بازی آخر خانگی آخرشان نیز برد نداشته‌اند.

سایپا» وضع برای تیم علی دایی اگر بدتر از تراکتورسازی نباشد، چندان هم بهتر نیست. دو بازی بدون برد پس از پیروزی پرگل مقابل سپیدرود و 180 دقیقه بدون گل‌زده بودن وضعی است که علی دایی را در صورت کسب نکردن سه امتیاز بازی امروز می‌تواند وارد بحرانی زودهنگام برای نجات تیمش بکند. البته نکته جالب توجه دیگر این بازی می‌تواند تقابل مهدی ترابی با تراکتورسازی باشد؛ تیمی که برخلاف قانون با این بازیکن قرارداد بست و این روزها دو طرف درگیر کمیته تعیین وضعیت هستند. به نظر می‌رسد با جو ورزشگاه یادگار روز سختی در انتظار مهدی ترابی باشد، روزی که می‌تواند حتی ورزشگاه یادگار را بر علیه علی دایی هم متحد کند.

ذوب‌آهن اصفهان - سپاهان اصفهان / ساعت 20:15 / ورزشگاه فولادشهر اصفهان

امید نمازی (ایران) - امیر قلعه‌نویی (ایران)

آخرین بازی روبه‌رو: سپاهان یک - ذوب‌آهن 2

درباره بازی:

ذوب‌آهن» امید نمازی در حالی اولین دربی خودش در ایران را تجربه خواهد کرد که تیمش دو بازی آخر خود را با تساوی به پایان رسانده اما در فصل جدید باختی را در کارنامه‌اش ندیده است. ذوبی‌ها در پرونده خود 135 دقیقه است نتوانسته‌اند دروازه رقبا را باز کنند و در 124 دقیقه گذشته دروازه‌شان بسته مانده است. آنها در حالی وارد زمین خواهند شد که در تاریخ 61 دربی شهر اصفهان، سهم‌شان در برد 19 بازی و 56 گل‌زده بوده است.

سپاهان» امیر قلعه‌نویی نیز وضعی مشابه با همتایش در تیم همشهری دارد. او که فصل گذشته سرمربی ذوب آهن بوده در حالی به مصاف شاگردان سابقش خواهد رفت که سپاهان مانند ذوب‌آهن 5 امتیازی است و برای رسیدن به کورس بالای جدول نیاز ویژه‌ای به برد شماره 25 در دربی و عبور از 69 گل زده در این بازی دارد تا به شکست‌ناپذیر بودن در فصل جاری هم ادامه دهد.

پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان / ساعت 20:30 / ورزشگاه آزادی تهران

برانکو ایوانکوویچ (کرواسی) - عبدالله ویسی (ایران)

آخرین بازی روبه‌رو: نفت مسجدسلیمان 2 - پرسپولیس 2

درباره بازی:

پرسپولیس» فرصت ادامه صدرنشینی و زیاد شدن اختلاف با استقلال به 5 امتیاز بهترین انگیزه برای شاگردان برانکو است که به طلسم دو تساوی متوالی مقابل نفت مسجدسلیمان پایان دهند و برای اولین بار در تاریخ در سومین تقابل دو تیم نفت را شکست دهند. پرسپولیس که در 5 بازی آخر رسمی‌اش باخت نداشته و 5 دیدار آخر خانگی‌اش را برده است در حالی وارد زمین خواهد شد که 363 دقیقه دروازه‌اش در لیگ برتر بسته مانده و تنها تیمی است که در فصل جدید هنوز گل نخورده است.

نفت مسجدسلیمان» تیم عبدالله ویسی در حسرت کسب اولین پیروزی در بازگشت دوباره به لیگ برتر است و البته دوست دارد همچنان طلسم شکست‌ناپذیر بودنش را مقابل پرسپولیس حفظ کند. اگر پرسپولیس در حال رکوردشکنی با خط دفاعش است، نفت اوضاع بدی در خط حمله دارد و تنها تیم لیگ برتر است که در سه هفته اول گل زده نداشته است. آنها که در دو بازی آخر خارج از خانه خود با شکست زمین را ترک کرده‌اند 302 دقیقه است که در بازی‌های رسمی نتواسته‌اند گلزنی کنند.

صنعت نفت آبادان - استقلال خوزستان / ساعت 20:30 / ورزشگاه تختی آبادان

پائولو سرجیو (پرتغال) - داریوش یزدی (ایران)

آخرین بازی روبه‌رو: صنعت نفت 3 - استقلال خوزستان 3

درباره بازی:

صنعت نفت» شش بازی متوالی بدون برد و قرار گرفتن در بین تیم‌های انتهای جدول وضعی است که به هیچ عنوان برای هواداران آبادانی رضایت‌بخش نیست. آنها در حالی تیمشان را برای حضور در این دیدار خانگی تشویق خواهند کرد که در اولین دیدار خانگی فصل از حضور در ورزشگاه محروم بودند اما امشب این فرصت را دارند تا جو ورزشگاه آبادان را برای پائولو سرجیو به نمایش بگذارند و برای اولین بار در تاریخ استقلال خوزستان را در آبادان پس از دو تساوی متوالی شکست دهند.

استقلال خوزستان» آنها هم وضعی مشابه با صنعت نفت دارند، کسب دو امتیاز از سه بازی هفته اول نکته‌ای است که نشان از ضعف این تیم دارد و یزدی برای فرار از این ناکامی‌ها باید تیمش را برای برد وارد زمین کند. آنها در بازی‌های خارج از خانه سه تساوی متوالی و چهار بازی بدون باخت دارند و قصد دارند همچنان به شکست‌ناپذیربودنشان در آبادان ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار