قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مردم بهترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

بوشهر (پانا)_قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مردم بهترین پشتوانه انقلاب هستند وحضور آنان در راهپیمایی‌ها بهترین تجلی انقلاب است .

کد مطلب: ۸۴۶۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مردم بهترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

نصرت الله لطفی در همایش رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و بایستگی‌های چهلمین سال انقلاب اسلامی که در سالن کنفرانس صداوسیمای مرکز بوشهر برگزار شد، افزود:امروز 80 درصد جمعیت کشور، محرومیت و خفقان پیش ازانقلاب و بیش از 51 درصد دوران دفاع مقدس را از نزدیک ندیده‌اند، به همین علت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب وظیفه‌ای است انقلابی و فراتر از سلایق و تفکرات.

وی بزرگداشت چهل سالگی انقلاب را نمونه‌ای از حضور در سنگر دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی را باید با سند و مدرک به نسل حاضر معرفی کرد تا نقدی برآن نباشد.

لطفی تصریح کرد: امروز دشمن می‌خواهد با فشار اقتصادی میان مردم و مسوولان اختلاف بیندازد و در این شرایط وظیفه همه ما دشمن شناسی و بصیرت افزایی است .

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر نیز بر ضرورت بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: جنگ نابرابر رسانه ای یکی از چالش های فراروی انقلاب اسلامی است که باید با دفاع مقدس رسانه ای در آن پیروز شویم.

سیدحسین ناظر از جنگ نابرابر حدود 300 شبکه ماهواره ای فارسی زبان معاند، با 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی به عنوان اصلی ترین مصداق جنگ رسانه ای نام برد و افزود: رسانه ملی سعی دارد با بهره‌گیری از همه ظرفیت و توان خود کارنامه 40 سال مقاومت ،خدمت و پیشرفت انقلاب اسلامی را به نحو شایسته به نسل‌های جدید منتقل کند.

وی ادامه داد: صداوسیمای مرکز بوشهر نیز با استفاده از ظرفیت‌های رادیو،تلویزیون ،خبر،رادیو نما و فضای مجازی و تولید و انتشار 100 هزاردقیقه برنامه سعی در تحقق اصل افتخار به گذشته ،امید به آینده دارد.

رئیس کمیته رسانه ها و فضای مجازی چهلمین سال انقلاب اسلامی استان بوشهر از مدیران مسوول رسانه ها و مدیران روابط عمومی ها خواست تا با برنامه ریزی و هم افزایی ویژه، کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی را در خور شان مردم قهرمان استان بوشهر منعکس کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار