فوتبال بازی‌های آسیایی 2018؛ چهار تیم مرحله حذفی معرفی شدند

تهران (پانا) – مرحله گروهی فوتبال بازی‌های آسیایی 2018 با برگزاری 6 بازی از سه گروه پیگیری شد.

کد مطلب: ۸۴۶۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فوتبال بازی‌های آسیایی 2018؛ چهار تیم مرحله حذفی معرفی شدند

حساس‌ترین بازی امروز از ساعت 16:30 در گروه دو بین قطر و ازبکستان آغاز شد. ازبک‌ها در دیداری که تصورش را نمی‌کردند کار بسیار راحتی مقابل قطر داشتند و با پیروزی عجیب و دور از انتظار 6 بر صفر زمین را ترک کردند. این نتیجه باعث شد تا ازبکستان صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند.

در دیگر دیدارهایی که در این ساعت برگزار شد، در گروه 3 سوریه در جدال با چین تن به شکست 3 بر صفر داد تا چین هم مانند ازبکستان به مرحله حذفی برسد.

دیدار تیم‌های نپال و ویتنام در گروه چهار با پیروزی 2 بر صفر ویتنام تمام شد، دیداری که سند صعود قطعی ویتنام را امضا کرد تا این تیم در هفته آخر برای صدرنشینی به مصاف ژاپن برود.

پیش از این بازی‌ها و در دیدارهایی که از ساعت 13:30 آغاز شده بود، در گروه دو تایلند به سختی و با گل دقیقه 80 توانست از بنگلادش تساوی یک بر یک بگیرد.

امارات در گروه سه با برد 4 بر یک مقابل تیمور شرقی اولین پیروزی در مسابقات را جشن گرفت و سند حذف قطعی تیمورشرقی را امضا کرد.

در گروه چهار هم ژاپن با فوتبالی تهاجمی پاکستان را 4 بر صفر شکست داد تا صعودش به مرحله حذفی را قطعی کند و پاکستان هم در دومین هفته از مسابقات از دور رقابت‌ها حذفش مسجل شود.

مرحله گروهی فوتبال بازی‌های آسیایی 2018 فردا با برگزاری 6 بازی دنبال خواهد شد که در مهم‌ترین بازی تیم ملی امید ایران از ساعت 16:30 به مصاف کره شمالی نایب قهرمان دوره قبل خواهد رفت. برنامه دیدارهای روز جمعه فوتبال بازی‌های آسیایی 2018 به این صورت است:

گروه یک

هنگ کنگ - فلسطین / ساعت 13:30

لائوس - اندونزی / ساعت 16:30

گروه پنج

بحرین - قزاقستان / ساعت 13:30

مالزی - کره جنوبی / ساعت 16:30

گروه شش

ایران - کره شمالی / ساعت 13:30

میانمار - عربستان / ساعت 16:30

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار