جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو بدون کنکور می پذیرد

زاهدان(پانا)- سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان از پذیرش دانشجوی فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو بدون کنکور می پذیرد

علیرضا اسماعیلی اظهار کرد: با توجه به حذف مراکز دولتی علمی کاربردی، در گذشته ثبت نام دانشجویان در این مقاطع به مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر داده شده بود اما با توجه به سابقه جهاد دانشگاهی در حوزه های فرهنگی این ماموریت برای این ترم به جهاد دانشگاهی سپرده شده است.

وی افزود: ثبت نام در مقطع (کاردانی) شروع شده و متقاضیان می‌توانند تا 28 مرداد ماه نام نویسی کنند و پس از پایان مهلت ثبت نام این مقطع؛ نام نویسی در مقطع (کارشناسی) شروع و تا 5 شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با هر مدرک دیپلمی و با هر سطح معدلی در مقاطع مختلف ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاظر رشته های ذیل فقط برای مرکز علمی جهاد دانشگاهی شهرستان زاهدان دانشجو می پذیرد افزود: متقاضیان می توانند از هر شهرستانی برای ثبت نام اقدام و جهاد دانشگاهی استان نیز دانشجویان خارج از شهرستان زاهدان را با هزینه شخصی متقاضیان به خوابگاه معرفی می نماید.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان عنوان کرد: شهریه پرداختی در این مقطع نسبت به مجموعه های آزاد و غیر دولتی کمتر است و دانشجویان برای کاهش هزینه‌ها از تخفیف وام دانشجویی که در هر ترم می توانند از آن استفاده کنند برخوردار می شوند.

وی افزود: رشته های تحصیلی در مقطع "کاردانی" شامل: گرافیک، معماری داخلی، سینما، بازیگری، تراش سنگ های قیمتی، روابط عمومی، تربیت مربی کودک و رشته های فناوری اطلاعات و نرم افزار کامپیوتر می باشند.

همچنین رشته های تحصیلی در مقطع "کارشناسی" شامل: روابط عمومی، مدیریت امور فرهنگی و مهندسی فناوری اطلاعات می باشند.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش و یا به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در زاهدان نبش خیابان جام جم 1 مراجعه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایند:

33251595 و 33251575

شایان ذکر است جهاد دانشگاهی تنها مرکزی است که برای این نیمسال در رشته فرهنگ و هنر علمی کاربردی دانشجو می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار