معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده :

خدمات اورژانس اجتماعی در کشور نیازمند معرفی است

اردبیل (پانا) - معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: خدمات اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در کشور برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید معرفی شود.

کد مطلب: ۸۴۶۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات اورژانس اجتماعی در کشور نیازمند معرفی است

معصومه ابتکار درجریان بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی اردبیل اظهار داشت: خدمات مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی بسیار مناسب بوده و باید نهادهایی مثل شهرداری برای معرفی هر چه بیشتر این خدمات در سطح استان و کشور تلاش کنند .

مدیرکل بهزیستی استان نیز در این بازدید اظهار داشت: مرکز فوریت‌های اورژانس اجتماعی اردبیل از نخستین مراکزی است که در سطح کشور راه‌اندازی شده و این مرکز در اردبیل شهرستان‌های استان را نیز پوشش می‌دهد .

بهزاد ستاری با بیان اینکه تیم سیار نیز در این مرکز فعال است، گفت: شیوع‌شناسی اعتیاد در سطح کشور انجام شده و استان اردبیل خوشبختانه وضعیت سفیدی در این رابطه داشته و رتبه 31 کشور را دارد که حدود 16 هزار نفر در استان خود را برای درمان به مراکز معرفی کرده‌اند .

وی از راه‌اندازی سامانه ملی طلاق در اردبیل خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این سامانه متقاضیان طلاق قبل از مراجعه به دادگاه در بهزیستی حاضر شده و مورد مشاوره قرار می‌گیرند .

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: با مشاوره‌های انجام شده در مراکز مشاوره استان 23 درصد از افرادی که درخواست طلاق داده‌اند منجر به سازش شده‌اند و به طور قطع با راه‌اندازی سامانه ملی طلاق آمار سازش‌ها افزایش خواهد یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار