برگزاری دوره آموزشی تقویت معلمان پیش دبستانی در کرج

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرزاز برگزاری دوره آموزشی تقویت معلمان پیش دبستانی در دبستان نرجس کرج خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی تقویت معلمان پیش دبستانی در کرج

یونس جاویدنسب رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: در این طرح حدود 50 معلم را پوشش میدهیم و آموزش های کافی به آنها میدهیم

وی افزود: هدف برگزاری این کارگاه انتقال تجربیات اساتید مناطق مختلف است. در این کارگاه از کارشناسان دوره های آموزشی و تعدادی از معلمان مجرب و فعال استفاده شده است.

جاویدنسب در ادامه گفت: در بحث توانمند سازی معلمان توانسته ایم حمایت هایی از خیرین مدرسه ساز کسب نماییم.

وی اضافه کرد: از جمله این اقدامات میتوان همکاری با موسسات مهر گیتی و آموزشی مفید اشاره کرد و که امیدواریم بتوانیم همکاری خوب و مفیدی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دوره از مدرسانی استفاده کردیم که به صورت کامل دوره دیده اند و تجربیات خود را در اختیار همکاران قرار می دهند.

رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در پایان افزود: این طرح شامل دو دوره فعالیت های ادبیاتی در منزل و دوره آموزشی اختلالات یادگیری است که در دو نوبت صبح و بعدظهر به مدت دو روز برگزار میشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار