معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده :

بخشی از مشکلات زنان سرپرست خانوار با شروع بیمه زنان سرپرست خانوار برطرف می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بخشی از مشکلات زنان سرپرست خانوار با شروع بیمه زنان سرپرست خانوار برطرف می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۶۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بخشی از مشکلات زنان سرپرست خانوار با شروع بیمه زنان سرپرست خانوار برطرف می‌شود

معصومه ابتکار در جریان بازدید از کارگاه فرش دستباف در روستای عنبران علیای شهرستان نمین در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ در آستانه هفته دولت قرار داریم و در استان اردبیل برای دیدار با مردم و بررسی پروژه‌ها و مشکلات طرح‌ها در این استان بازدید داریم که در ابتدا از فعالیت کارآفرینی در روستای عنبران علیا بازدید کردیم .

وی گفت: روستاهای ایران دارای جاذبه‌های زیاد گردشگری هستند که باید برای کمک به ایجاد اشتغال در بین مردم روستاها تلاش کنیم و امروز شاهد تولیدات صنایع دستی و گلیم‌بافی در روستای عنبران علیا بودیم که به طور قطع این موضوع می‌تواند به ایجاد اشتغال و ارتقای جاذبه‌های گردشگری کمک کند .

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: مردم این روستا مشکلاتی از قبیل تامین آب شرب داشتند که امیدواریم با کمک و توجه مسئولان استانی این مشکلات با یک بررسی مناسب حل شود .

ابتکار تصریح کرد: بعد از این بازدید در اورژانس اجتماعی حاضر شده و پس از آن نیز در جلسه شورای اداری استان اردبیل حاضر خواهم بود و در ادامه نیز با فعالان اجتماعی در راستای حمایت از طرح‌های کارآفرینی در خانواده‌ها دیداری خواهیم داشت .

وی در مورد حمایت از زنان سرپرست خانوار اظهار کرد:‌ معاونت امور زنان ریاست جمهوری یک ستادی در این معاونت برای حمایت از زنان سرپرست خانوار با عضویت نهادهای مربوطه تشکیل داده و برنامه‌های این ستاد در قالب یک برنامه ملی تقسیم‌بندی شده و هر دستگاه مسئولیت خاصی دارد .

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود:‌ یکی از مهمترین اقدامات برای بیمه زنان سرپرست خانوار بوده که با کمک سازمان برنامه و بودجه 230 میلیارد تومان در بودجه سال 97 برای این موضوع اختصاص یافته و به طور قطع بخشی از مشکلات زنان سرپرست خانوار با شروع بیمه زنان سرپرست خانوار برطرف می‌شود .

گفتنی است:بازدید از روستاها ، بازدید از مرکز حمایتی زنان و کودکان و اورژانس اجتماعی 123 ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ، شرکت در شورای اداری استان ، شرکت در جلسه گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی و بازدید از بازارچه خوداشتغالی بانوان از برنامه های سفر معاون رئیس جمهور به استان اردبیل است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار