مدیرکل ورزش و جوانان البرز: ۱۵۰۰ نفر تا پایان سال در خانه استارتاپ های البرز آموزش می بینند

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از آموزش 1500 نفر در خانه استارتاپ های البرز تا پایان سال خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ورزش و جوانان البرز: ۱۵۰۰ نفر تا پایان سال در خانه استارتاپ های البرز آموزش می بینند

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز با اشاره به در پیش بودن بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اظهار کرد: تعداد ورزشکاران استان البرز در بازیهای آسیایی پیش رو حدود 35 درصد افزایش داشته که نشان دهنده توسعه ورزش و جوانان استان است.

وی با بیان این که راه اندازی خانه استارتاپ ها گامی بزرگ در جهت بروز اتعداد و خلاقیت جوانان استان افزود: خانه استارتاپ ها با هدف عملیاتی کردن فکر، اندیشه و ایده های جوانان در کرج راه اندازی شد و قطعا اتفاقات مثبت و پرثمری در آن برای استان رقم خواهد خورد.

غفرانی با اشاره به فعالیت 12 استارتاپ در این محل گفت: نقطه عطف خانه استارتاپ های البرز این است که برای کل کشور کاربردی و سودمند خواهد بود.

وی اضافه کرد: باید قبول کنیم که در دنیای امروز کسب و کارها تغییر کرده، متفاوت شده و به روز شده است که ما نیز می بایست در راستای آن خود را به روز کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان این که "در بحث استارتاپ ها سوم کشور هستیم" بیان کرد: خانه استارتاپ های کرج در نوع خود بی نظیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار