معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد

اجرای 6 هزار و 230 طرح در حوزه بهداشت در طرح تحول سلامت در کشور

تهران (پانا) - معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت با شروع طرح تحول سلامت 6 هزار و 230 طرح در حوزه بهداشت در سراسر کشور اجرا شده که بهره‌برداری از آنها در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت است. 

کد مطلب: ۸۴۶۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 6 هزار و 230 طرح در حوزه بهداشت در طرح تحول سلامت در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، علیرضا رئیسی در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی، مرکز جامع سلامت «نازلو» و پایگاه سلامت حضرت ولیعصر (عج) شهر ارومیه را افتتاح کرد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: با شروع طرح تحول سلامت 6 هزار و 230 طرح در حوزه بهداشت در سراسر کشور اجرا شده که بهره‌برداری از آنها در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت است. از این تعداد، سه هزار و 800 طرح به بهره‌برداری رسیده و یک هزار و 230 طرح دیگر نیز در مراحل پایانی احداث قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل بقیه طرح‌ها با جدیت ادامه دارد، افزود: اولویت وزارت بهداشت رسیدگی و تجهیز مراکز مناطق کم ‌برخوردار و محروم برای خدمات رسانی بهتر به مردم و گسترش سلامت در سطح جامعه است.

وی با اشاره به اینکه افزایش بهره‌وری در اجرای این طرح‌ها مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: این طرح‌ها مطابق با استانداردهای جهانی اجرا شده و متناسب با این استاندارد خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه می‌کند.

رئیسی اظهار کرد: سرعت اجرای طرح‌های وزارت بهداشت در سال‌های اخیر بسیار قابل توجه است و این طرح‌ها یکی پس از دیگری بدون اتلاف وقت و هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بیش از 500 طرح نیز در استان آذربایجان غربی از ابتدای طرح تحول سلامت به اجرا درآمده و تاکنون بیش از 35 درصد آنها به بهره‌برداری رسیده است.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت گفت: تلاش مستمر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در راستای اجرای طرح‌های عمرانی زیرمجموعه این دانشگاه قابل ملاحظه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار