شناسایی منابع آبی کارواش ها توسط آب و فاضلاب البرز

کرج (پانا) - معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست البرز گفت: در حال حاضر تعدادی از کارواش ها در برابر اتصال سیستم فاضلاب به اگو شهری و یا راه اندازی تصفیه خانه به واسطه بار اقتصادی مقاومت کرده اند.

کد مطلب: ۸۴۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی منابع آبی کارواش ها توسط آب و فاضلاب البرز

حمیدرضا لشگری معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز با اشاره به اینکه کرج تنها شهرستانی در کشور است که کارواش های آن شناسایی شده و مورد بازدید قرار گرفت،گفت: همچنین تصفیه فاضلاب کارواش های کلانشهر کرج پیگیری و برای برخی از این واحدها اخطاریه صادر شد.

لشگری افزود: 4 سال کار مداوم کارشناسان محیط زیست در کرج موجب شد 150 کارواشی که در کرج وجود دارد شناسایی شوند و البته ورود ما صرفا به بحث تصفیه فاضلاب های کارواش ها بوده است.

وی اظهار داشت: کارواش ها جز صنوف آب بر ما محسوب می شوند لذا تعدادی از آنها تصفیه خانه راه اندازی کرده و برخی از آنها به اگو شهری متصل شدند، چرا که پیش از این متاسفانه اگو شهری از مقابل یک کارواش عبور کرده بود اما دستگاه های متولی، اتصال اگو به کارواش را پیگیری نکرده بودند.

لشگری تصریح کرد: پس از صدور اخطارهایی توسط محیط زیست دادستان کرج دستور ویژه ای به معاون خود برای رسیدگی به این مهم صادر کرد و همکاری دستگاه قضا و محیط زیست موجب اتصال کارواش ها به اگو شهری و راه اندازی تصفیه خانه شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی از کارواش ها در برابر اتصال سیستم فاضلاب به اگو شهری و یا راه اندازی تصفیه خانه به واسطه بار اقتصادی مقاومت کرده اند، اما آنچه مطرح است برخورداری برخی کارواش ها از آب رایگان و غیر مجاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار