معابر ارومیه نفس تازه می کند

ارومیه (پانا) - عضو شورای شهر ارومیه گفت: شورای شهر ارومیه مصمم است با تشکیل کارگروه ویژه به صورت جدی و ریشه‌ای مشکل سد معبر در این شهر را حل کند.

کد مطلب: ۸۴۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
معابر ارومیه نفس تازه می کند

حسین پناهی با تشریح برنامه های شورای شهر در رسیدگی به وضعیت معضل سد معبر در خیابان‌های این شهر، اظهار کرد: تا کنون برای ساماندهی دست ‌فروش‌هایی که سبب سد معبر در خیابانهای اصلی شهر می شوند جلسات متعددی برگزار شده است و مصوباتی نیز در این راستا ارائه‌ شده است.

وی تصریح کرد: اخیراً کارگروهی در خصوص رسیدگی به معضل سدمعبر تشکیل شده و رسیدگی به این موضوع بر عهده شهرداری های مناطق گذاشته شده و تقریبا وظایف اجرایی از شهرداری مرکزی سلب شده و فقط وظیفه نظارتی بر عهده شهرداری باقی مانده است.

عضو شورای شهر ارومیه گفت: شورای شهر در میادین میوه و تره‌بار و بازارهای روز محلی، علاوه بر جمع‌آوری بر هدایت سدمعبرکنندگان نیز اهتمام دارد و تقریباً 7 مکان ثابت و گردشی در بازارهای روز برای آنها در نظر گرفته‌شده است.

وی تصریح کرد: در جلسه اخیر شورای شهر ارومیه مقرر شد که مکان‌هایی که دارای امکانات لازم هستند شناسایی شوند تا ساماندهی دست‌فرو‌ش‌های سدمعبرکننده به نحو احسن صورت گیرد.

عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: صرف‌نظر از دست‌فروشان، تعداد کسانی که سد معبر می‌کنند حدوداً بالای 400 نفر در مراکز شهر گزارش شده است.

پناهی در خصوص بدرفتاری مأمورین شهرداری با سدمعبرکنندگان گفت: بعضاً برخوردهای نامناسبی از مامورین شهرداری گزارش شده است که یکی از دلایل واگذاری این موضوع به مناطق نیز همین بوده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار