مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

تحقق عدالت آموزشی و دستیابی همه دانش آموزان به تعلیم و تربیت یکسان از اهداف سند تحول بنیادین است

زاهدان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه بررسی دستاوردهای طرح همیاری مدارس آموزش و پرورش منطقه یک تهران و شهرستانهای میرجاوه و نصرت آبادگفت: تحقق عدالت آموزشی و دستیابی همه دانش آموزان به تعلیم و تربیت یکسان در اقصی نقاط کشور از جمله اهداف سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۸۴۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تحقق عدالت آموزشی و  دستیابی  همه دانش آموزان به تعلیم و تربیت یکسان از اهداف سند تحول بنیادین است

علیرضا نخعی اظهار کرد: سفرمدیران مدارس مناطق میرجاوه و نصرت آباد به تهران و حضور در همایش پویش و همدلی، با رویکرد تبادل دو سویه تجربیات آموزشی و طرحهای برتر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مدیرا ن در مدارس باید طراح برنامه های مختلف آموزشی و پرورشی باشند تصریح کرد: بارویکرد کاهش تمرکز و سپردن فعالیت به مدارس، مدیر احساس می کند مدرسه یک وزارتخانه است.

نخعی بیان کرد :مدیران مدارس مناطق با ارتباط عمیق با مدیران متناظر خود در تهران ارتباط و تعامل دانش آموزان را هدف گذاری کنند.

وی هدف ازاجرای این طرح را تحکیم همدلی، همبستگی اجتماعی، تقویت روحیه اعتماد و احترام و احساس تعلق بین هم میهن سیستانی و بلوچستانی با هم میهن تهرانی عنوان نمود.

علیرضا نخعی افزود: طرح همیاری مدارس آموزش و پرورش منطقه یک تهران و شهرستانهای میرجاوه و نصرت آباد بعنوان یک شروع خوب، اقدامی تاریخی و الگوی تمام مناطق استان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برای توسعه این جریان و انتقال تجربه هر کدام از مدیران به نقاط مختلف استان دعوت خواهند شد.

شایان ذکر است: طرح همیاری مدارس آموزش و پرورش میرجاوه و نصرت آباد و منطقه یک تهران از 15 تا 21 مرداد 97 در تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار