حضور نماینده تام الاختیار میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش البرز در دفتر خبرگزاری پانا

کرج (پانا) - نماینده تام الاختیار میز خدمت اداره کل آموزش وپرورش استان البرز درباره فعالیت های میزخدمت اداره متبوع به منظور خدمات رسانی بهتر و دستیابی آسان و سریع مراجعان به خدمات قابل ارائه در این دستگاه اجرایی توضیحاتی ارایه داد.

کد مطلب: ۸۴۵۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور نماینده تام الاختیار میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش البرز در  دفتر خبرگزاری  پانا

شاهرخ خسروانی رییس اداره راهبردی مکاتبات و اسناد اداره کل آموزش و پرورش البرز و نماینده تام الاختیار میز خدمت اداره متبوع گفت: میزخدمت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با توجه به نامه ارسالی از سازمان مدیریت استان البرز به دستگاه های اجرایی استان و در راستای اجرای ماده17و18 تصویب نامه شورای عالی اداری موضوع حقوق شهروندی مبنی براجرای ایجاد میزخدمت به صورت حضوری به ارباب رجوع افتتاح شد.

وی در ادامه بیان کرد: در ابتدای کار عناوین معاونت ها مشخص و با مصاحبه هایی که با مدیر کل داشتیم، توانستیم میز خدمت در اداره کل آموزش وپرورش استان البرز راه اندازی کنیم.

خسروانی افزود: باتوجه به گردش کار الکترونیکی این اداره مقرر شد هرروز یک نفر از معاونین در حوزه میزخدمت حضور داشته باشند تا روند راهنمایی صحیح و سریع مراجعین انجام گیرد.

اداره راهبردی مکاتبات و اسناد اداره کل آموزش و پرورش البرز در پایان خاطرنشان کرد: سامانه الکترونیکی مستقر از طریق ابزار های ارتباطی یکپارچه و متعدد خود درخواست ها و نیاز های مطرح شده توسط ارباب رجوع را در قالب سرویس هایی همچون نظرسنجی، شکایت، پرسش و پاسخ و.. دریافت نموده و سپس به کارشناسان مربوطه ارجاع می دهد تا با ایجاد وظیفه و تقسیم کار، به آنها رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار