فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

253 پروژه عام‌المنفعه در قالب برنامه‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه ارومیه اجرا شده است

ارومیه(پانا)- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از اجرایی شدن 253 پروژه عام‌المنفعه در قالب برنامه‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه ارومیه از محل اعتبارات قرار گاه حمزه سیدالشهدا خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
253 پروژه عام‌المنفعه در قالب برنامه‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه ارومیه اجرا شده است

کریم علی‌نژاد در جمع خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار کرد: در چند ماه گذشته، آمریکا پس از ریاست جمهوری ترامپ، یک راهبرد جدید علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داد و آن نیز خروج از برجام بود.

وی با اشاره به تعریف راهبرد آنها برای مقابله با ایران افزود: ایالات متحده آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، راهبرد فشار کوتاه مدت خردکننده مادون جنگ برای ایجاد تهدید موجودیتی، تعریف کرده است.

فرمانده سپاه ارومیه تصریح کرد: بنابراین دشمن به این نتیجه رسیده که جنگ بلندمدت و میان مدت با ایران به نتیجه نمی‌رسد چون فشارهای مختلف مثل تحریم اقتصادی، سرنگونی هواپیمای مسافربری و دخالت در امور داخلی به نتیجه‌ای نرسیده و باید به دنبال برنامه کوتاه مدت و خردکننده باشد.

وی با اشاره به موضوع مادون جنگ آمریکا گفت: ایالات متحده از اول پیروزی انقلاب اسلامی، گزینه‌های مختلفی اعم از گزینه نظامی را روی میز گذاشته و تهدید می‌کند اما توانایی عملیاتی کردن این موضوع را ندارد.

علی‌نژاد تاکید کرد: با توجه به اینکه هم اکنون دشمن با جنگ روانی و محاصره اقتصادی سعی در ضربه به کشور را دارد باید امروز لباس رزم اقتصادی پوشید و با هجمه‌های استکبار جهانی مقابله کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون دشمن در مادون جنگ، گزینه نظامی را کنار گذاشته است تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز فرمودند که گزینه نظامی دشمن به وقوع نمی‌پیوندد اما تهدید دشمن پابرجا است تا مردم آن را باور کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به موضوع تهدید موجودیت کشورمان توسط آمریکا بیان کرد: موجودیت انقلاب اسلامی مردم بوده و با توجه به اینکه مردم پشتیبان این انقلاب هستند، دشمن به دنبال جداسازی مردم از مسئولان و انقلاب است.

وی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که با فشار اقتصادی به مردم، آنها را از انقلاب جدا کرده و بین آنان شکاف ایجاد می کند بنابراین به این صورت قصد دارد که به اهداف شوم خود برسد.

علی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاری شغل بسیار سنگینی است اظهار کرد: امروز دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و اصحاب رسانه می توانند از آن پاسداری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون 253 پروژه عام المنفعه برای ارومیه وجود داشته است گفت: این پروژه‌ها از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به سایر پروژه‌هایی اجرایی سپاه افزود: در این رابطه 18 واحد خانه عالم در ارومیه ساخته شده و در آینده نیز ساخته خواهد شد و علاوه بر آن، احداث و تعمیر مسجد، احداث مسیر بین راهی، احداث پل روستایی، غسالخانه و نیز احداث 113 چشمه سرویس بهداشتی، تنها بخشی از اقدامات اجرایی سپاه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار