حکیم‌زاده: جشنواره جابربن حیان گامی کوچک برای ماندگاری فعالیت‌های ارزشمند علمی دانش‌آموزان است

تبریز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش در پیامی به‌مناسبت برگزاری هفتمین جشنواره کشوری جابربن حیان نوشت این حرکت «گامی کوچک» برای ماندگاری فعالیت‌های ارزشمند علمی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۸۴۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
حکیم‌زاده: جشنواره جابربن حیان گامی کوچک برای ماندگاری فعالیت‌های ارزشمند علمی دانش‌آموزان است

در پیامی که رضوان حکیم زاده به مناسبت برگزاری هفتمین جشنواره کشوری جابربن حیان به میزبانی تبریز صادر کرد، آمده است:

امروزه دانش‌آموز عاملی بسیار فعال در یادگیری محسوب شده و معلم، طراح، فراهم آورنده و تسهیل گر یادگیری است. در همین راستا معاونت آموزش ابتدایی با توجه به ماموریت خویش مبنی بر ایجاد زمینه یادگیری لذت‌بخش و پایدار برای دانش‌آموزان در جهت دستیابی به اهداف دوره ابتدایی در ساحت‌های مورد تاکید سند تحول بنیادین، طرح پروژه‌های علمی را تدوین و برای اجرا در اختیار آموزش و پرورش استان ها قرار داده است.

این طرح در قالب جشنواره جابربن حیان هفتمین سال اجرا را طی می‌نماید و در طول سال‌های گذشته تلاش وافری برای برپایی نمایشگاه‌هایی از تولیدات علمی دانش‌آموزان صورت گرفته تا موجب افزایش انگیزه دانش آموزان در انجام پروژه‌های علمی باشند .علاوه بر این برخی از استان‌ها چکیده‌ای از فعالیت‌های منتخب علمی دانش‌آموزان را به صورت مدون در قالب کتابچه‌ای منتشر نمودند که جای تقدیر دارد.

معاونت آموزش ابتدایی نیز در هفتمین جشنواره کشوری جابربن حیان در صدد است همچون گذشته با مستند نمودن چکیده پروژه‌های علمی، گامی کوچک برای ماندگاری فعالیت‌های ارزشمند علمی دانش‌آموزان بردارد به همین سبب از تلاش‌های کلیه همکاران محترم در سراسر کشور از جمله معلمان عزیز، مدیران گرامی و کارشناسان و مسئولین اجرایی در ایجاد زمینه‌های مناسب جهت برگزاری مطلوب این برنامه و نیز از برنامه‌ریزان این برنامه فاخر در دفتر آموزش دبستانی کمال سپاسگزاری بعمل می‌آید.

اکنون که به یاری خداوند هفتمین جشنواره کشوری در شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی درسال 2018 توسط اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی و حوزه ستادی برنامه ریزی واجرا می‌گردد. از زحمات بی‌دریغ همکاران ارزشمند این استان به ویژه مدیر کل محترم جناب آقای پاشایی، معاون محترم آموزش ابتدایی سرکار خانم حقایی و سایر همکاران آن حوزه تشکر می‌نمایم و آرزوی بهروزی و موفقیت برای همه این بزرگواران را دارم .

رضوان حکیم‌زاده

معاون آموزش ابتدایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار