برای حمایت از دانش آموزان مناطق کم‌برخوردار

هزینه کتاب به حساب مدارس کم‌برخوردار هندیجان واریز شد

هندیجان (پانا) - مدیر آموزش‌وپرورش هندیجان گفت: مبلغی از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان خوزستان برای خرید کتاب دانش‌آموزان بی ‌بضاعت در مدارس کم‌برخوردار واریز شده است.

کد مطلب: ۸۴۵۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
هزینه کتاب به حساب مدارس کم‌برخوردار هندیجان واریز شد

محسن محسنی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در بندر هندیجان، اظهار کرد: هر چند مبالغ واریزی جوابگوی نیاز دانش‌آموزان نیست با این وجود همکاران ما مبلغی از حقوق خود را صرف خرید لوازم‌ تحریر و کتاب برای این‌گونه دانش‌آموزان می‌کنند.
وی افزود: دانش آموزان بی‌بضاعت زیادی در مدارس شهری و روستایی هندیجان در حال تحصیل هستند که از عهده خرج و مخارج دوران مدرسه عاجز هستند. بنابراین هر چه در توان داریم از آن ها حمایت می‌کنیم.
مدیر آموزش‌وپرورش هندیجان بیان کرد: انتظار داریم خیران، انجمن‌های مدارس، مسئولان، مردم عزیز به این دانش‌آموزان کمک مالی کنند تا این دانش‌آموزان بتوانند همانند دیگر فرزندان ایران‌ سرزمین به تحصیل خود ادامه داده و راه‌های موفقیت را بهتر طی کنند. هرچند تا به حال اجازه نداده‌ایم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن پول کتاب یا پوشاک و نوشت ‌افزار ترک تحصیل کند.
آمادگی کامل داریم با رسانه‌ها نشست خبری برگزار کنیم
وی گفت: برخی مدارس هندیجان از جمله دبیرستان شهید صدوقی، دبستان نسیبه، نرجس و مدارس روستاهای شیری، رگ سفید، سرخره، چم تنگو بسیار قدیمی و فرسوده هستند و نیاز فوری به تعمیرات یا نوسازی دارند.
محسنی نژاد عنوان کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان بیشترین همکاری را با ما داشته است که این جای تقدیر و تشکر دارد، برای سال 1397 نیز قول‌های مساعد خوبی جهت تعمیر و تجهیز مدارس به ما داده‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به بخشنامه وزارت آموزش‌وپرورش برای انتصاب در پُست مدیر یا معاون مدارس باید مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر داشته باشند اما فقط مدرک شرط نیست بلکه شرایط دیگری برای انتصاب مدیران لازم است.
مدیر آموزش‌وپرورش هندیجان ضمن تبریک روز خبرنگار به همه‌ی اصحاب رسانه و زحمتکشان حوزه‌های خبری گفت: من به همراه تمام کارکنان اداری و آموزشی آمادگی کامل داریم در هر زمان که مردم، نخبگان، رسانه‌ها در خصوص مسائل آموزش‌وپرورش هندیجان سؤال، ابهام یا پیشنهاد‌هایی داشته باشند با آنان به ‌صورت حضوری گفت‌وگو کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار