دیدار هیئت تجاری اقتصادی چین با استاندار آذربایجان شرقی

انجمن انتقال تکنولوژی ایران و چین ایجاد می شود

تبریز (پانا)- رئیس هیئت تجاری اقتصادی چین از ایجاد انجمن انتقال تکنولوژی ایران و چین خبر داد و گفت: دفتر این انجمن در شهر هانگزو و تبریز دایر شده است تا زمینه همکاری های دو طرف گسترش یابد.

کد مطلب: ۸۴۵۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
انجمن انتقال تکنولوژی ایران و چین ایجاد می شود

شیونگ وی چن در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با ابراز خوشحالی از حضور خود در آذربایجان شرقی گفت: من خود را شهروند تبریزی می دانم و برای توسعه همکاری های دو جانبه، تلاش خواهم کرد.
وی در ادامه از ایجاد انجمن انتقال تکنولوژی ایران و چین خبر داد و گفت: دفتر این انجمن در شهر هانگزو و تبریز دایر شده است تا زمینه همکاری های دو طرف گسترش یابد.
رئیس هیئت تجاری اقتصادی استان هانگزو چین گفت: این انجمن علاوه برایجاد زمینه صادرات و واردات کالا، تلاش می کند با بهره مندی از تیم های تحقیقاتی، همکاری لازم برای تبادل علمی و تحقیقی دانشگاه های تبریز و چین را فراهم کند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران و چین روابط سیاسی و اقتصادی خوبی دارند و باید این روابط تعمیق یابد.
مجید خدابخش با اشاره به اینکه گرچه خروج غیر قانونی آمریکا از برجام مشکلاتی برای کشورمان ایجاد کرده است، افزود: این محدودیت ها فرصت جدیدی برای صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی است تا با توسعه همکاری ها، مبادلات تجاری و اقتصادی خود را بیش از گذشته با ایران گسترش دهند.
وی ابراز امید واری کرد هیئت هانگزو چین با استفاده از ظرفیت بالای آذربایجان شرقی و انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری های مناسب، گام موثری در توسعه همکاری های دوجانبه بردارد.

اعضای هیئت چینی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف و همچنین انتقال تکنولوژی در آذربایجان شرقی اعلام آمادگی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار