مروری بر بازی‌های روز اول از هفته چهارم لیگ برتر ایران

ماموریت ویژه برای وینفرد شفر در بوشهر؛ رویای صدرنشینی موقت برای استقلالی‌ها

تهران (پانا) – در روز اول از هفته چهارم لیگ برتر تیم‌های استقلال، پدیده و پیکان برای رسیدن 24 ساعته به صدر وارد زمین خواهند شد.

کد مطلب: ۸۴۵۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت ویژه برای وینفرد شفر در بوشهر؛ رویای صدرنشینی موقت برای استقلالی‌ها

هفته چهارم لیگ برتر ایران امروز در حالی با دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و پدیده مشهد آغاز و با برگزاری سه دیدار در شهر قدس، جم و اهواز دنبال خواهد شد.

در بین دیدارهایی که امروز برگزار می‌شود تیم‌های پدیده، استقلال و پیکان این فرصت را خواهند داشت که برای 24 ساعت به صدر جدول رده‌بندی برسند و البته در بین این بازی‌ها دیدار پارس جنوبی و استقلال را می‌توان مهم‌ترین بازی امشب دانست.

سپیدرود رشت - پدیده مشهد / ساعت 18:30 / ورزشگاه: سردار جنگل رشت

سهیل حق‌شناس (ایران) - یحیی گل‌محمدی (ایران)

آخرین دیدار روبرو: پدیده یک - سپیدرود صفر

درباره بازی:

سپیدرود » بحران بزرگ کامل‌ترین جمله‌ای است که برای سپیدرود می‌توان به کار برد. تیم قدیمی شهر رشت که پیش فصل فاجعه‌باری را با دو سرمربی دنبال کرد آغاز فصل را هم با حاشیه همراه داشت و تبدیل به اولین تیم در فصل جدید لیگ برتر شد که سرمربی‌اش تغییر کرده است. با رفتن خداداد عزیزی به طور موقت سهیل حق‌شناس روی نیمکت این تیم قدیمی قرار گرفته و امیدوار است به روند 5 بازی رسمی بدون برد این تیم پایان دهد و برای دومین بازی متوالی در رشت مقابل پدیده به پیروزی برسد.

پدیده » پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته اول به شرایط مطلوبی رسیده و در دو بازی متوالی در وقت اضافه نیمه دوم به سه امتیاز رسیده تا در جمع بالانشین‌های جدول رده‌بندی قرار بگیرد. بحران سپیدرود بهترین فرصت برای یحیی گل‌محمدی است تا تیمش را حداقل برای یک روز به صدر جدول رده‌بندی برساند و هم برای اولین بار در تاریخ پدیده بتواند در رشت مقابل سپیدرود به پیروزی برسد.

پارس جنوبی جم - استقلال تهران / ساعت 20:30 / ورزشگاه: تختی جم

مهدی تارتار (ایران) - وینفرد شفر (آلمان)

آخرین دیدار روبرو: استقلال 4 - پارس جنوبی صفر

درباره بازی:

پارس جنوبی» دو برد متوالی در ورزشگاه تختی که با هشت بازی خانگی بدون باخت و 388 دقیقه بسته ماندن دروزاه در ورزشگاه خانگی همراه شده ویژه‌ترین نکته‌ای است که می‌تواند برای مهدی تارتار در این دیدار خانگی امیدبخش باشد. تارتار که فصل گذشته در جم مقابل استقلال به پیروزی با ارزش 2 بر صفر رسید با این آمار خوب در دیدار خانگی وارد زمین خواهد شد و البته قصد دارد همچنان در فصل جدید لیگ برتر شکست‌ناپذیر بماند.

استقلال » در حالی به جم سفر کرده است که با پیروزی هفته گذشته در تهران مقابل تراکتورسازی از بحران فاصله گرفت و هواداران این تیم یکبار دیگر به بازگشت تیمشان امیدوار شدند. شاگردان شفر در دو بازی آخر خارج از خانه رسمی‌شان نتوانسته‌اند به برد برسند و با شکست این طلسم می‌توانند هم به برد دوم خود در این فصل و البته در دیدارهای روبرو مقابل پارس جنوبی برسند و هم اینکه شانس صدرنشینی 24 ساعته را در صورت امتیاز از دست دادن پدیده پیدا کنند.

پیکان تهران - گسترش فولاد تبریز / ساعت 20:30 / ورزشگاه: شهدا شهر قدس

مجید جلالی (ایران) - فیروز کریمی (ایران)

آخرین دیدار روبرو: گسترش صفر - پیکان 3

درباره بازی:

پیکان» سه بازی بدون باخت و 334 دقیقه بدون گل خورده آماری است که نشان می‌دهد تیم مجید جلالی در فصل جدید لیگ برتر روی اصول دفاعی برنامه‌ریزی کرده اما برای ماندن در بالای جدول و البته پیدا کردن شانس صدرنشینی موقت، پیکان چاره‌ای جز کسب سومین برد متوالی مقابل گسترش فولاد و حفظ رکورد شکست‌ناپذیر بودنش در ورزشگاه خانگی مقابل این تیم تبریزی ندارد.

گسترش فولاد» سلطان یک امتیازی لقبی است که باید برای فیروز کریمی آماده کرد. تیم دوم شهر تبریز که در حال انجام کارهای نهایی برای تغییر نام به ماشین‌سازی هستند در شش بازی آخر رسمی خود با تساوی از زمین خارج شدند. شاگردان کریمی که 8 بازی بدون باخت دارند برای حفظ روند بدون باخت ماندن و البته پایان روند تساوی‌ها باید برای اولین بار پیکان را در تهران شکست دهند.

فولاد خوزستان - نساجی مازندران / ساعت 20:30 / ورزشگاه: غدیر اهواز

سیروس پورموسوی (ایران) - جواد نکونام (ایران)

آخرین دیدار روبرو: اولین دیدار روبروی دو تیم

درباره بازی:

فولاد» شاگردان پورموسوی که فصل را با پیروزی خانگی مقابل پارس‌جنوبی خوب شروع کرده بودند با شکست مقابل پرسپولیس در هفته دوم روند ناکامی‌هایشان شروع شده و با دو بازی بدون برد و 184 دقیقه بدون گل زده پا به زمین خواهند گذاشت. فولادی‌ها امیدوارند با دومین برد متوالی خانگی در دومین دیدار خانگی این فصل از بحران ابتدای فصل فاصله بگیرند.

نساجی» هر چند نساجی در دیدار با تراکتورسازی به اولین امتیاز تاریخش در لیگ برتر رسید اما آنها با دو تساوی متوالی و سه بازی بدون برد در حالی به اهواز رفته‌اند که در 7 بازی آخر خارج از خانه‌شان بدون باخت از زمین خارج شده‌اند. کسب اولین برد تاریخ نساجی در لیگ برتر رویای خوبی برای جواد نکونام در اهواز است هرچند هت‌تریک در تساوی‌ها در این بازی چندان برای این تیم شمالی چندان بد هم نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار